  • 301. Data: 2012-05-15 19:24:08
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Rafał Grzelak" <s...@s...com> wrote in message
    news:xn0hy4nc6dfgfpg000@news.gazeta.pl...

    > I wyjasnione. Dzieki.

    Jak znajde chwile czasu, to podjade z obiema do znajomego elektryka w Oplu i
    chcemy posprawdzac, co sie da, a czego sie nie da zmienic. W poliftowej bym
    np. chcial otwieranie szyb z pilota, a w przedliftowej zamykanie
    automatyczne drzwi...

    --
    Axel

  • 302. Data: 2012-05-15 19:35:41
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Wybacz, ale to nie moja wina, że jezdziles samochodami ze złymi
    > klimatronikami.

    Względnie mam inną percepcję.

    > W Vectrze nie zapomina, zreszta - nie ma potrzeby wylaczania, bo nie wieje
    > w twarz.

    A do czego służą wyloty "na twarz"?
    Czy może ich nie ma?

    > Korbki, tylko korbki!

    Szyby to elektryka, a nie elektronika, nie myl pojęć.

  • 303. Data: 2012-05-15 19:37:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 15 May 2012 19:35:41 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Szyby to elektryka, a nie elektronika, nie myl pojęć.

    Jak sterowanie odbywa się magistralą CAN, to już elektronika :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 304. Data: 2012-05-15 19:49:00
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F, Mon, 14 May 2012 11:02:52 +0200, pl.misc.samochody:

    > No wlasnie - czyli do nawigacji sie nie nadaje, a po co innego gadac
    > do auta ? :-)

    "Set temperature to 23,5 degrees" albo "cd player, play".

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 305. Data: 2012-05-15 19:49:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:o255r7hv50kpvhvojssubk9jpq99j9noug@4ax.
    com...

    > Jak sterowanie odbywa się magistralą CAN, to już elektronika :)

    No i to już jest funkcja w moim pojęciu zbędna.
    Zwykłe elektryczne opuszczanie w zupełności mi wystarcza.

  • 306. Data: 2012-05-15 19:53:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 May 2012 15:36:56 +0200, w <jotm5o$7kj$1@inews.gazeta.pl>, "Axel"
    <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(-a):

    > Jak organizm nieprzyzwyczajony - to masz racje. Na poczatku mojej przygody z
    > klimatyzacja bardzo latwo sie przeziebialem. Teraz zdarza mi sie wysiadac z
    > auta, ktore ma w srodku 25 (do 20 raczej nie schlodzi), gdy na dworze jest
    > 35 albo wiecej. I nic sie nie dzieje.

    A myślałem, że klima automatyczna nie służy do katowania organizmu, tylko dla
    komfortu :P.

  • 307. Data: 2012-05-15 19:56:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-05-2012 19:53, r...@k...pl pisze:
    > A myślałem, że klima automatyczna nie służy do katowania organizmu, tylko dla
    > komfortu :P.

    Komfort to rzecz upodobań. Ja wolę chłód 20stC, wyjście na upał mnie nie
    zabija.

    --
    Pozdr.

  • 308. Data: 2012-05-15 20:02:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com>

    > Wklepanie - 10 sekund. Dojście do wklepania kolejne 10 :P Jesteśmy ex equo
    > :)

    Jak w minutę znajdziesz gdzie jesteś to będzie dobrze

    > Nie mam żadnej awersji, tylko IMO nadużywanie nawigacji prowadzi do
    > zidiocenia.

    Na czym by to używanie nawigacji miało polegać by zidiocało ? Chyba na
    używaniu jako argumentu w takich rozważaniach.

  • 309. Data: 2012-05-15 20:15:12
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Wybacz, ale to nie moja wina, że producenci sprzedają samochody ze złymi
    > klimatronikami.

    Niektórzy producenci. I dają na swoje wyroby dłuuugą pseudo gwarację :)

    Ja akurat miałem szczęście do klimatroników (Ford / Volvo / Mazda)

  • 310. Data: 2012-05-15 20:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 19:49:49 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No i to już jest funkcja w moim pojęciu zbędna.
    > Zwykłe elektryczne opuszczanie w zupełności mi wystarcza.

    Ale coz zrobic jak ta elektronika tam po prostu bedzie ?

    Bo to prosciej wstawic takie kontrolery niz prowadzic multum kabelkow.

    Szczegolnie jak sie chce funkcje dodatkowe - sterowanie z wielu miejsc,
    blokada dziecinna, domykanie przez alarm..

    J.