-
311. Data: 2012-05-15 20:52:20
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 15 May 2012 19:49:00 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
> J.F, Mon, 14 May 2012 11:02:52 +0200, pl.misc.samochody:
>>>A jeśli chodzi o angielski to rozumie bardzo dobrze w zasadzie
>>>wszystko
>>>poza podawaniem nazwy miasta do nawigacji (powiadam mu: "Navigate to
>>>Katowice", a on wywala pytanie, czy chodziło mi o Kolonię... ;-)).
>>
>> No wlasnie - czyli do nawigacji sie nie nadaje, a po co innego gadac
>> do auta ? :-)
>
> "Set temperature to 23,5 degrees"
Przeciez to sie ustawia raz i nie zmienia :-)
>albo "cd player, play".
Eee tam. "MP3 player, skip to Trzetrzelewska" :-)
J.
-
312. Data: 2012-05-15 21:04:28
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 15 May 2012 12:09:46 +0100, kamil napisał(a):
>>>> Nawigacja istotnie, powoduje, że ludzie tracą umiejętność orientacji w
>>>> terenie.
>>>
>>> A ty z rodziną na wakacje jeździsz na wakacje, czy podchody harcerskie?
>>> Bo ja, generalnie mówiąc, w dupie mam orientowanie się w drodze do
>>> hotelu w terenie, którego więcej na oczy nie zobaczę.
>>
>> Widzisz, fajnie móc dojechac, jak navi padnie. Ja potrafię,a Ty wtedy nie
>> masz w dupie, tylko w niej jsteś.
>
> Rozumiem, że według Twojego ograniczonego światopoglądu każdy
> korzystający z nawigacji automatycznie zapomina, jak czytać mapę
> upchniętą gdzieś w bagażniku.
Może zacytuję:
"Nawigacja [...] powoduje, że ludzie tracą umiejętność orientacji w
terenie" - tracą. Powoli, systematycznie traca ta umiejętnośc.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
313. Data: 2012-05-15 21:13:31
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 15 May 2012 14:51:25 +0100, kamil napisał(a):
> A dlaczego miałbym się tym interesować? Ustawiam sobie punkty po drodze,
> które chcę odwiedzić i tyle, a na dywagacje czy dojadę tam drogą B384
> czy B192 szkoda mi życia.
>
> O funkcjonalności typu "znajdź mi chińską restaurację na trasie" oraz
> "tam były takie fajne wodospady, może zajedziemy" nie warto nawet
> wspominać, przecież ma to każda papierowa mapa. ;)
Wiesz, jakos z doświadczenia lepiej na CB spytać. Szczególnie, jesli się
chce zjeśc DOBRZE, a nie syfiaście i drogo, bo reklama przecież kosztuje
(ta w mapach również).
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
314. Data: 2012-05-15 21:17:30
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 15 May 2012 19:22:05 +0200, Axel napisał(a):
>
> Bzdura. 3 mrugniecia sa zupelnie wystarczajace do sygnalizacji ZAMIARU. A
> przy trzecim skrecam kierownica i czwarty juz nie jest potrzebny. Nie
> zmieniam pasa przez 5 minut.
Tak, misiu.
3 mrugnięcia to 3 sekundy. Czas wystarczający według Ciebie na:
1. zasygnalizowanie
2. upewnienie się
3. wykonanie manewru.
Bujaj dalej. 3 sekundy zajmuje dośc szybka zmiana pasa na autostradzie.
Jeśli robisz to łagodnie, to zajmuje to 5-10 sekund.
3 mrugnięcia pozwalają na sygnalizowanie, że się zmienia pas. Ale nie na
zgodnie z przepisami zasygnalizowanie zamiaru i całego manewru.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
315. Data: 2012-05-15 22:25:11
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Czeslawek wrote:
> W dniu 2012-05-14 07:53, Lukasz pisze:
>
>> Akurat przy trasach tempomat jest bardzo przydatną rzeczą (mam
>> standardowy, nie jakiś tam adaptacyjny ; )
>>
> Popieram, bo sam często korzystam. Zarówno poza jak i w mieście.
> Jedyna niedogodność to brak możliwości włączenia mojego tempomatu
> poniżej chyba 40 km/h. Czasami w korku by się przydała niższa
> prędkość. Jak jeżdżę poza miastem gdy na drodze jest luz to załączam
> tempomat na
> 10-40 km/h powyżej prędkości dozwolonej. A jak jest tłoczno to
> ustawiam prędkość dozwoloną lub lekko poniżej i zjeżdżam na margines.
> Sprawdziłem doświadczalnie, że jak jest tłoczno wyprzedzanie na
> jednopasmowej drodze tirów i innych wolno jadących nie ma sensu -
> zysk 5-10 min na 100 km, których wolne przejechanie zajmuje 1 godzinę
> i 40 minut.
do wolnej jazdy warto mieć jeszcze ogranicznik prędkości...
-
316. Data: 2012-05-15 22:44:19
Temat: Re: Bajery w autach
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:jou6fj$ngt$...@i...gazeta.pl...
>> Wybacz, ale to nie moja wina, że producenci sprzedają samochody ze złymi
>> klimatronikami.
>>
> Niektórzy producenci. I dają na swoje wyroby dłuuugą pseudo gwarację :)
Nie wiem, nie spotkałem się.
-
317. Data: 2012-05-16 08:12:07
Temat: Re: Bajery w autach
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-05-15 16:34, *Jakub Witkowski* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:
> BTW. co to jest "szkieł"?
http://www.miejski.pl/slowo-Szkie%C5%82
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
318. Data: 2012-05-16 08:15:02
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-05-15 19:24, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> W poliftowej bym np. chcial otwieranie szyb z pilota
To powinno być domyślnie włączone (przynajmniej instrukcja tak mówi) -
trzeba przytrzymać przycisk otwierania drzwi na pilocie aż się okna
otworzą - u mnie działało.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
319. Data: 2012-05-16 08:21:40
Temat: Re: Bajery w autach
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-05-15 19:35, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> W Vectrze nie zapomina, zreszta - nie ma potrzeby wylaczania, bo nie
>> wieje w twarz.
>
> A do czego służą wyloty "na twarz"?
> Czy może ich nie ma?
Na twarz? - no takich specjalizowanych to nie ma :) - chyba, że wyloty
na desce ustawisz celowo w takim kierunku.
Normalnie (przynajmniej ja tak robię w każdym samochodzie) wyloty boczne
są otwarte na max i skierowane w górę na szyby boczne, środkowe też są
skierowane max w górę i lekko na ukos przez oś samochodu - znaczy np.
lewy dmucha lekko na prawą stronę samochodu krzyżując się z drugim nad
środkowym tunelem. Dodatkowo w lecie te środkowe przymykam do połowy.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
320. Data: 2012-05-16 08:30:42
Temat: Re: Bajery w autach
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2012-05-15 18:26, Cavallino pisze:
>> Ale skoro jesteś pewien że musi pękać, to widocznie z własnej praktyki? Więc Tobie
nie radzę :)
>
> No właśnie o tym piszę, z własnej praktyki - bo kilka razy padłem ofiarą takich
mądrych co to wiedzieli lepiej że się zmieszczą i nic nie zepsują.
Owszem, bywało.
> A potem uciekali.
I to jest oczywiście skurwysyństwo. Jak coś zepsuję to się nie uchylam.
> Więc słusznie że nie radzisz, tyle że musisz nie radzić sobie, zbliżać się do
mojego auta w celu puknięcia.
Dzięki ci wujku dobra rado! Ale wiesz - no risk, no fun!
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.