  • 311. Data: 2012-05-15 20:52:20
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 19:49:00 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):
    > J.F, Mon, 14 May 2012 11:02:52 +0200, pl.misc.samochody:

    > "Set temperature to 23,5 degrees"

    Przeciez to sie ustawia raz i nie zmienia :-)

    >albo "cd player, play".

    Eee tam. "MP3 player, skip to Trzetrzelewska" :-)

    J.

  • 312. Data: 2012-05-15 21:04:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 12:09:46 +0100, kamil napisał(a):

    > Rozumiem, że według Twojego ograniczonego światopoglądu każdy
    > korzystający z nawigacji automatycznie zapomina, jak czytać mapę
    > upchniętą gdzieś w bagażniku.

    Może zacytuję:
    "Nawigacja [...] powoduje, że ludzie tracą umiejętność orientacji w
    terenie" - tracą. Powoli, systematycznie traca ta umiejętnośc.

    --
    ___________ (R)

  • 313. Data: 2012-05-15 21:13:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 14:51:25 +0100, kamil napisał(a):

    > A dlaczego miałbym się tym interesować? Ustawiam sobie punkty po drodze,
    > które chcę odwiedzić i tyle, a na dywagacje czy dojadę tam drogą B384
    > czy B192 szkoda mi życia.
    >
    > O funkcjonalności typu "znajdź mi chińską restaurację na trasie" oraz
    > "tam były takie fajne wodospady, może zajedziemy" nie warto nawet
    > wspominać, przecież ma to każda papierowa mapa. ;)

    Wiesz, jakos z doświadczenia lepiej na CB spytać. Szczególnie, jesli się
    chce zjeśc DOBRZE, a nie syfiaście i drogo, bo reklama przecież kosztuje
    (ta w mapach również).

    --
    ___________ (R)

  • 314. Data: 2012-05-15 21:17:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 19:22:05 +0200, Axel napisał(a):

    > Bzdura. 3 mrugniecia sa zupelnie wystarczajace do sygnalizacji ZAMIARU. A
    > przy trzecim skrecam kierownica i czwarty juz nie jest potrzebny. Nie
    > zmieniam pasa przez 5 minut.

    Tak, misiu.
    3 mrugnięcia to 3 sekundy. Czas wystarczający według Ciebie na:

    1. zasygnalizowanie
    2. upewnienie się
    3. wykonanie manewru.

    Bujaj dalej. 3 sekundy zajmuje dośc szybka zmiana pasa na autostradzie.
    Jeśli robisz to łagodnie, to zajmuje to 5-10 sekund.

    3 mrugnięcia pozwalają na sygnalizowanie, że się zmienia pas. Ale nie na
    zgodnie z przepisami zasygnalizowanie zamiaru i całego manewru.

    --
    ___________ (R)

  • 315. Data: 2012-05-15 22:25:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czeslawek wrote:

> [...]
    > Jedyna niedogodność to brak możliwości włączenia mojego tempomatu
    > poniżej chyba 40 km/h. Czasami w korku by się przydała niższa
    > prędkość. Jak jeżdżę poza miastem gdy na drodze jest luz to załączam
    > tempomat na
    > 10-40 km/h powyżej prędkości dozwolonej. A jak jest tłoczno to
    > ustawiam prędkość dozwoloną lub lekko poniżej i zjeżdżam na margines.
    > Sprawdziłem doświadczalnie, że jak jest tłoczno wyprzedzanie na
    > jednopasmowej drodze tirów i innych wolno jadących nie ma sensu -
    > zysk 5-10 min na 100 km, których wolne przejechanie zajmuje 1 godzinę

    do wolnej jazdy warto mieć jeszcze ogranicznik prędkości...

  • 316. Data: 2012-05-15 22:44:19
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jou6fj$ngt$...@i...gazeta.pl...

    > Niektórzy producenci. I dają na swoje wyroby dłuuugą pseudo gwarację :)

    Nie wiem, nie spotkałem się.

  • 317. Data: 2012-05-16 08:12:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 16:34, *Jakub Witkowski* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > BTW. co to jest "szkieł"?

    http://www.miejski.pl/slowo-Szkie%C5%82

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 318. Data: 2012-05-16 08:15:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 19:24, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > W poliftowej bym np. chcial otwieranie szyb z pilota

    To powinno być domyślnie włączone (przynajmniej instrukcja tak mówi) -
    trzeba przytrzymać przycisk otwierania drzwi na pilocie aż się okna
    otworzą - u mnie działało.

  • 319. Data: 2012-05-16 08:21:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 19:35, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A do czego służą wyloty "na twarz"?
    > Czy może ich nie ma?

    Na twarz? - no takich specjalizowanych to nie ma :) - chyba, że wyloty
    na desce ustawisz celowo w takim kierunku.
    Normalnie (przynajmniej ja tak robię w każdym samochodzie) wyloty boczne
    są otwarte na max i skierowane w górę na szyby boczne, środkowe też są
    skierowane max w górę i lekko na ukos przez oś samochodu - znaczy np.
    lewy dmucha lekko na prawą stronę samochodu krzyżując się z drugim nad
    środkowym tunelem. Dodatkowo w lecie te środkowe przymykam do połowy.

  • 320. Data: 2012-05-16 08:30:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-15 18:26, Cavallino pisze:

    > No właśnie o tym piszę, z własnej praktyki - bo kilka razy padłem ofiarą takich
    mądrych co to wiedzieli lepiej że się zmieszczą i nic nie zepsują.

    Owszem, bywało.

    > A potem uciekali.

    I to jest oczywiście skurwysyństwo. Jak coś zepsuję to się nie uchylam.

    > Więc słusznie że nie radzisz, tyle że musisz nie radzić sobie, zbliżać się do
    mojego auta w celu puknięcia.

    Dzięki ci wujku dobra rado! Ale wiesz - no risk, no fun!