  • 21. Data: 2012-05-13 12:44:59
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-13 12:12, Dysiek pisze:

    > Ok, jezeli auta ma wiecej jak jednego kierownika. Jak jezdzi jedna osoba to
    > lusterek sie praktycznie nie dotyka :-)

    przydaje sie za to indeksowane lusterko

    A co do regulacji - pisalem o skladanych elektrycznie - mimo wszystko
    zdarza sie z tego czesto korzystac.

    > W PL nie ma autostrad :-)

    tempomat przydaje sie nie tylko na autostradach.

    A autostrady (w GOP i wokolo regionu) jednak sa i czesto sie jednak z
    nich korzysta. Dodatkowo nie jezdzisz tylko w kraju.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2012-05-13 12:57:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam u siebie manuala, mialem i automatyczna. Generlanie w manualu -
    > cieplo na dworze - klima na 1 biegu. Goraco - na 2 i jest naprawde
    > optymalnie :-)

    Jesli sobie wmowisz, ze jest, to jest.

  • 23. Data: 2012-05-13 13:31:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AL wrote:

    > tu min. automatyczna (jednostrefowa wystarczy) - to duza przewaga nad
    > manualna

    może nie miał i nie wie jakas jest wygodna :)

    > a ja lubie i tylne - zwlaszcza do szybkiego przewietrzenia auta po
    > dlugim staniu na sloncu.

    a od czego jest klimatyzacja?

    > a ja uwazam, ze sa b.pomocne - dodatkowo skladane elektrycznie
    dokładnie.

  • 24. Data: 2012-05-13 13:32:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dysiek wrote:

    > Ok, jezeli auta ma wiecej jak jednego kierownika. Jak jezdzi jedna
    > osoba to lusterek sie praktycznie nie dotyka :-)

    > W PL nie ma autostrad :-)

    czas wrocic z emigracji...

  • 25. Data: 2012-05-13 13:33:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Icek wrote:

    > jak automatyczna to 4 strefowa przynajmniej w autach osobowych.
    >
    > Jakie plusy ma automatyczna czego nie ma manualna ?

    że nie musisz kręcić...

  • 26. Data: 2012-05-13 13:34:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jesli sobie wmowisz, ze jest, to jest.

    Podpowiadam - jak jest za zimno to mozna dodac cieplego powietrza poprzez
    krecenie odpowiednim pokretlem.

    Dysiek

  • 27. Data: 2012-05-13 13:35:23
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > może nie miał i nie wie jakas jest wygodna :)

    Mialem. Jednak majac kupowac auto patrze czy klima jest, a nie jaka jest.
    Nie jest to zatem decydujacy czynnik :-)

    Dysiek

  • 28. Data: 2012-05-13 13:54:30
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-13 13:31, Marek Dyjor pisze:

    > a od czego jest klimatyzacja?

    wsiadajac do rozgrzanego auta, ktore stalo caly dzien w pelnym sloncu
    klimatyzacja na poczatku nic Ci nie da.
    Mozesz stac z otwartymi drziami i wietrzyc - a mozesz ruszyc -
    otwierajac wszystkie okna. Po paru minutach zamykasz i wlaczasz
    klimatyzacje i masz przyjemnie.
    Klimatyzacja wlaczy Ci sie na max a i tak zajmie jej dwa-trzy razy
    dluzej zanim 'wypompuje' to nagromadzone cieple powietrze.

    Fajnie byloby miec wiec jeszcze szyberdach z opcja uchylu lub taka
    sterowana i dod. wyciagiem cieplego powietrza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2012-05-13 14:44:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Icek

    > Jakie plusy ma automatyczna czego nie ma manualna ?

    Nie trzeba ciągle regulować.

  • 30. Data: 2012-05-13 15:16:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AL wrote:

    > wsiadajac do rozgrzanego auta, ktore stalo caly dzien w pelnym sloncu
    > klimatyzacja na poczatku nic Ci nie da.

    na początku daje sam nawiew powietrza. Generalnie w samochodzie praktycznie
    okien nie otwieram.