  • Data: 2012-05-16 08:44:13
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jovi0i$1p4g$...@n...ipartners.pl...

    > Mujborze, przypomniałem sobie że kiedyś z podstawówce, za komuny, miałem
    > takiego kolegę, który gdy dostał nowe adidaski,
    > a inny mu na nie nastąpił... to walił w ryj!

    Jeśli byłeś z tych, którzy koniecznie musieli mu je zniszczyć i Ci się
    dostało, to widać za słabo, skoro lekcja nie zapamiętana dostatecznie.
    Wtedy pewnie nowe adidaski były trudniej dostępne, niż obecnie samochód,
    niemniej przyczyna pozostaje ta sama - głupota motłochu, który uważa, że
    można bezkarnie coś niszczyć, bo sam jeździ/chodzi w czymś o co nie dba.