  • Data: 2012-05-16 08:41:37
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jovhnf$1oqk$...@n...ipartners.pl...

    > Heh, jakoś nigdy nie obracałem się w środowisku w którym byłoby znane to
    > słowo.

    Chciałeś się popisać, ale Ci nie wyszło.
    To nie chodzi o środowisko, tylko o region.
    W Wielkopolsce jest to powszechnie używane słowo, część gwary.

    http://www.poznan.name/slownik_gwary_poznanskiej.htm

    > W takim, gdzie się zwraca uwagę na przycierki na samochodach (nie mówiąc o
    > dotykaniu ich) zresztą też.

    Ja też się cieszę, że wśród złomiarzy nie mających oporów przed uszkodzeniem
    czyjejś własności dla własnej wygody się nie obracam.