  • Data: 2022-10-25 19:54:54
    Temat: Re: Bagażnik dachowy samoróbka
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2022 o 17:04, J.F pisze:

    > Rower z kolami nie swiszczy, ale szumów jednak wiecej.
    >
    > Swiszczaly za to szczeliny w belkach, tzn te wpusty na T-sruby w
    > thule.

    Uszczelki to trzeba wymienić/uzupełnić.

    > trudno ocenic - box duzy, koła w przekroju malutkie.
    > W dodatku koła maja mały opor stawiac, zeby sie kolarz nie męczyl.
    >
    > Ale to szosowe, a nie te grubasne opony od górala :-)

    Etam, w grę wchodzą zarówno 1" jak i 1.9". Jak znajdę taniego używanego
    boxa, to może się zdecyduję z uwagi na wygodę. Ale z drugiej/trzeciej
    strony to urlop i 2 rowery w aucie jest raz w roku, można się pomęczyć.

    Teraz jeszcze przyglądam się uchwytom na rowery na dach, ale takim gdzie
    rower bez przedniego koła łapany jest za widelec. Też by się dało
    *zrobić samemu*.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza