  • Data: 2010-08-22 22:16:10
    Temat: Re: Bagażnik - Five Stars
    Od: Tomek398 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz.

    > Jedno uzupełnia drugie. Poz 1 to stelaż pod topcase, czyli kufer górny
    > (centralny), poz 2 to stelaż pod kufry boczne.

    No właśnie nie jestem przekonany że jest tak jak piszesz ponieważ
    stelaże pod kufry boczne opisane są jako:

    1. Five Stars Delock luggage racks: http://tinyurl.com/2fetz9f
    2. Five Stars luggage racks Classic: http://tinyurl.com/2a73vzv

    i też się różnią i nie za bardzo wiem czym. Jeden jest 'Delock', drugi
    to 'Classic'

    Zwróć proszę uwagę że obie pozycje podane w pierwszym moim poście mają
    w nazwie "Topcase racks" co sugeruje że oba służą do montażu kufra
    centralnego.

    Wygląda na to że oferują dwa rodzaje, zarówno stelaży pod kufer
    centralny jak i pod kufry boczne. Nie wiem tylko jaka jest między nimi
    różnica i który zamówić.

    Pozdrawiam
    Tomek