  • 21. Data: 2022-09-12 01:11:31
    Temat: Re: Bądźmy...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.09.2022 o 08:42, trybun pisze:

    > Może istotnie nie ma zamiaru okradać.

    Ale, że ma zamiar nie przekraczać? Nic takiego nie było a Dobromir z tej
    samej formacji jasno stwierdził "nikt tak nie jeździ" co oczywiście
    uważam za proste stwierdzenia faktów, opisywałem jak to wygląda na
    przypadkowym powrocie ze sklepu.

    > Hipokryta to ktoś kradnący pod
    > flagą uczciwości.

    Ty serio chcesz mi to wyjaśniać?

    > Jedni i drudzy (władza i ich pieski) takimi są z definicji, ale tylko z
    > definicji.

    No cóż...

    > Pochwalasz postawę czy masz za frajera?

    Pochwalam szczerość polityczną bo postawa jest taka jak wszystkich
    kierowców, jw.