  • 11. Data: 2022-09-07 13:17:40
    Temat: Re: Bądźmy...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.09.2022 o 17:57, ii pisze:
    > "
    > - Pan poseł @KonradBerkowicz
    > , pan jeździ samochodem?
    > - Jeżdżę
    > - Pan przekracza prędkość?
    > - Oczywiście
    > "
    >
    > http://niusy.pl/@twitter.com/akh
    >
    > Powinni tego uczyć w szkołach :-)

    W szkołach i w katechizmie parlamentarzysty powinno stać że szczerość u
    tych wysrańców narodu powinna być ich cechą nadrzędną. Ma facet mój głos.

  • 12. Data: 2022-09-09 01:15:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.09.2022 o 13:17, trybun pisze:

    > W szkołach i w katechizmie parlamentarzysty powinno stać że szczerość u
    > tych wysrańców narodu powinna być ich cechą nadrzędną. Ma facet mój głos.

    - Będzie pan okradał Polaków?
    - Będę.

    :-)

    Mnie chodziło o słuszność argumentacji a nie samo to, że się odważył. Bo
    bezczelność np. policji nie może być żadnym powodem do dumy.

  • 13. Data: 2022-09-09 11:56:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-09-września-2022 o 01:15, ii pisze:
    > Mnie chodziło o słuszność argumentacji a nie samo to, że się odważył.

    Jaki masz problem z tą argumentacją?

    Że Ci się w spieprzonej lewackimi sloganami głowie nie mieści?

    Ja codziennie przekraczam prędkość.

    Jeżdżę od chyba już 30 lat. tfu tfu tfu nie miałem wypadku a mandat
    płacę jeden na rok.

    Ja jestem nienormalny czy te przepisy bo coś tu chyba nie gra.

    Uświadom sobie że ludzie nie są DEBILAMI i nie chcemy żeby ilość debili
    w społeczeństwie ROSŁA.

    Lewackie popieprzone teorie właśnie do tego prowadzą ;-)

  • 14. Data: 2022-09-09 15:33:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.09.2022 o 12:36, J.F pisze:

    > Umiarkowany szacunek, skoro to prawo łamie.

    Przecież wszyscy łamią. To jest realna ocena Dobromira "nikt tak nie
    jeździ" a nie, że wykroczeń dopuszczają się nieliczni.

    > Ale jakby tak kwote mu podniesc, to ciekawe, czy by nie stracil
    > szacunku :-)

    Szacunek dla prawa jako wartości a nie konkretnych przepisów. Podstawa
    prawicy.

    > A punkty i jego dotyczą, czyli powiedzmy szczerze:
    > a) szacunek dla prawa ma, o ile prawo go nie łapie,
    > b) ewentualnie - godzi sie ze skutkami, a co tam - najwyzej przez 3
    > miesiace pojezdzi pociagami i taksowkami na koszt Sejmu :-)

    Ty chyba nie ogarniasz. Punkty to jest konieczność ponownego zdawania.
    Oczywiście jak przekroczysz kredyt, ale czy ciężko jest przekroczyć
    limit mając do dyspozycji niewiele ponad 20 punktów a za wiele wykroczeń
    jest po 10. Tak to ja też sobie jeżdżę pociągami za 70zł zamiast (w
    uproszczeniu) 700zł. Nie musi być na koszt społeczeństwa, ale pewnie
    jest bo te 70zł jakby za mało jest na zbudowanie i utrzymanie tego
    wszystkiego. Nawet jak nie społeczeństwo wprost to cargo, które jest
    motorem kolei (a nie transport ludzi). Tak czy siak, 70zł to jest nic,
    nie jest żadnym obciążeniem dla portfela, ale fakt, że może za chwilę
    (albo już) nie będziesz mógł jeździć w ogóle, jest właściwie prostym
    ograniczeniem swobód obywatelskich. Jesteśmy zakładnikami absurdalnego
    państwa.

    > Zalezy jak czesto to lapanie by bylo.

    No jak często? Ciągle, każda jazda. Bo jak się ma przekonania
    wolnościowe a droga nie pozwala to inaczej nie da się. Tyle, że jeszcze
    nie ma skutecznego centralnego systemu inwigilacyjnego.

    > Na drobne mandaty go stac, punktow chyba nie lubi :-)

    > Nie wyjasniłes :-)

    > Nie zabezpiecza w 100% :-)

    Oczywiście, ale nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że polityk otwarcie
    przyznaje jak się chronić przed głupimi przepisami. Polityk też może nie
    mieć szansy na zmianę tego gdy jest w mniejszości.

    > Moze mozna na niego glosowac, albo skreslic, albo list obywatelski
    > napisac ...

    Ale po co ja mam na kogoś głosować? To jest sprawa na którą sam mogę
    głosować w tym głosować "nogami". Do tego nie potrzeba przedstawicieli.
    Ale też generalnie nie potrzeba tym w ogóle zajmować się. Pisałem, jak
    tylko człowiek wsiada do samochodu to staje się przestępcą, taki jest
    duch prawa i instytucji publicznych a nie jak normalnie piechtochodem,
    że jesteś prawy i należy Ci się.

  • 15. Data: 2022-09-10 14:12:10
    Temat: Re: Bądźmy... następny debil to master.
    Od: "DerekK" <d...@o...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Że Ci się w spieprzonej lewackimi sloganami głowie nie mieści?
    >
    > Ja codziennie przekraczam prędkość.
    >
    > Jeżdżę od chyba już 30 lat. tfu tfu tfu nie miałem wypadku a mandat płacę
    > jeden na rok.

    Tacy durnie jak ty zajmuja miejsce w szpitalach. Najlepiej gdyby od razu
    trafiali na cmentarz.

> [...]
    > społeczeństwie ROSŁA.
    >
    > Lewackie popieprzone teorie właśnie do tego prowadzą ;-)

    Właśnie przedstawiłeś lewacką popieprzoną teorię i udowodniłeś,
    że ilość debili wzrosła - wzrosła o mastera.

  • 16. Data: 2022-09-10 16:45:06
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.09.2022 o 01:15, ii pisze:

> [...]
    >
    > Mnie chodziło o słuszność argumentacji a nie samo to, że się odważył.
    > Bo bezczelność np. policji nie może być żadnym powodem do dumy.

    Ma wybór, możne jeszcze nie okradać i powiedzieć - "NIE będę okradał".
    Policja jest na tyle bezczelna na ile pozwalają jej ci nasi "wybrańcy".
    A Pan poseł wykazał się szczerością i chwała mu za to.

  • 17. Data: 2022-09-10 18:58:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.09.2022 o 11:56, _Master_ pisze:

    > Jaki masz problem z tą argumentacją?

    Mam jakiś problem?

    > Że Ci się w spieprzonej lewackimi sloganami głowie nie mieści?

    Chyba ty.

    > Ja codziennie przekraczam prędkość.

    Zerową?

    > Jeżdżę od chyba już 30 lat. tfu tfu tfu nie miałem wypadku a mandat
    > płacę jeden na rok.

    No Ciebie nie cytują w mediach.

    > Ja jestem nienormalny czy te przepisy bo coś tu chyba nie gra.

    Czy jesteś normalny to nie wiem, patrz wyżej :-) , ale przepisy ... są
    do dojenia kierowców.

    > Uświadom sobie że ludzie nie są DEBILAMI i nie chcemy żeby ilość debili
    > w społeczeństwie ROSŁA.

    Nie wiem czy nie są, patrz wyżej :-), ale tu raczej o przepisy chodzi.
    Świadomość ludzi to niekoniecznie wina małej inteligencji wrodzonej.

    > Lewackie popieprzone teorie właśnie do tego prowadzą ;-)

    No ale ... czemu Ty masz taki problem z nieswoimi teoriami?

  • 18. Data: 2022-09-10 19:12:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.09.2022 o 14:12, DerekK pisze:
    > Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tacy durnie jak ty zajmuja miejsce w szpitalach. Najlepiej gdyby od razu
    > trafiali na cmentarz.

    Tak, wszyscy kierowcy to debile. Wszyscy równiutko przekraczają
    dopuszczoną przepisami prędkość. Dzisiaj byłem w sklepie, znak 40 na
    wjeździe w zabudowany, sznur samochodów, ze 20 sztuk po ruszeniu ze
    świateł na wahadłowym, jedziemy jakoś tak 60. To chyba przekraczamy, czy
    nie według Ciebie?

  • 19. Data: 2022-09-10 19:39:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.09.2022 o 16:45, trybun pisze:

    > Ma wybór, możne jeszcze nie okradać i powiedzieć - "NIE będę okradał".

    I "nie będę przekraczał prędkości"? To by była hipokryzja.

    > Policja jest na tyle bezczelna na ile pozwalają jej ci nasi "wybrańcy".

    No ale to widzisz, oni mają służyć narodowi.

    > A Pan poseł wykazał się szczerością i chwała mu za to.

    I racjonalizmem.

  • 20. Data: 2022-09-11 08:42:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.09.2022 o 19:39, ii pisze:

    > I "nie będę przekraczał prędkości"? To by była hipokryzja.

    Może istotnie nie ma zamiaru okradać.  Hipokryta to ktoś kradnący pod
    flagą uczciwości.

    > No ale to widzisz, oni mają służyć narodowi.

    Jedni i drudzy (władza i ich pieski) takimi są z definicji, ale tylko z
    definicji.

    > I racjonalizmem.

    Pochwalasz postawę czy masz za frajera?