    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Badanie techniczne przegapione
    Date: Thu, 03 Jun 2010 21:34:47 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Z moją psychą wszystko ok, ale dzięi, ze się martwisz.... Czytam to co
    > piszesz i po prostu nie wierze, no nie wierze!!! Jednak jeśli pozwolisz
    > to Cię wyprowadzę z błędu. Akurat żyjemy w takim dziwnym kraju, że ta
    > pieczątka w dowodzie będzie bardziej istotna, niż urwany przewód
    > hamulcowy, a biegły na dzień dobry sprawdzi ważność tego przeglądu.
    > Za stan techniczny oczywiście odpowiada właściciel, ale to jest inna
    > kwestia. Przegląd techniczny dopuszcza pojazd do ruchu. Jeśli nie masz
    > "pieczątki" to nie wolno Ci wyjeżdżać nim na drogę.
> [...]
    Bredzisz. Mój ubezpieczyciel w warunkach umowy ubezpieczenia nie wymaga
    przeglądu, pod warunkiem ze poruszam się w kraju. Za to wymaga żebym nie
    wprowadzał żadnych zmian konstrukcyjnych w samochodzie który ubezpiecza. Jeżdżę
    tylko w kraju i nie wprowadzam zmian. Z Policją masz rację. Obligatoryjnie
    stówka, chyba jeden punkt i zatrzymanie za pokwitowaniem DR. Żadna nowość bo
    przy stłuczce jak będzie potłuczone światło kierunkowskazów też zatrzyma DR. Jak
    spowodujesz wypadek niesprawnym samochodem który miał przegląd to masz większy
    problem jak byś spowodował wypadek sprawnym samochodem bez przeglądu.