  • Data: 2010-06-02 07:13:48
    Temat: Re: Badanie jakości łącza miedzianego
    Od: neterr <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Cze, 08:15, Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl> wrote:

    > http://www.sohoart.com.pl/analogowe/index.htm
    > szukaj też whttp://solutions.3mpoland.plczegoś takiego jak Dynatel(tm) 965AMS

    No fajne, ale to imho bada pod konkretne technologie przesyłu danych,
    i kosztuje górę forsy. Mnie chodzi o coś co poda jak elektrycznie
    wygląda linia: rezystancja pomiędzy żyłami rezystancja pomiędzy żyłą a
    ziemią, impedancja pętli, obce napięcia, itp. - coś co zastąpi kilka
    tradycyjnych przyrządów.

    --
    neterr