  • 1. Data: 2012-03-23 20:14:33
    Temat: Babcia na drodze
    Od: AZ <a...@g...com>

    Piątek, koniec pracy, wkońcu jadę do domu. Odpalam moto, zakładam kask,
    rękawice, ruszam, świeci słoneczko i jest fajnie.

    Wjeżdżam między samochody bo lekki koreczek, jadę jak zawsze obserwując
    zachowania puszek aż tu nagle z przed busa wyłania się babcia, staje jak
    wryta i zamiast spierdalać wyciąga w moją stronę rękę jak Neo w Matrixie
    w scenie z zatrzymywaniem kul. Heble w ruch, korekta kierunku,
    zatrzymuje się obok babci, wyciągniętą ręką złożyła mi lusterko,
    kulturalnie pytam czy śpieszy jej się na drugi świat, przerażona
    powiedziała przepraszam, przepraszam i się oddaliła.

    Kurwa czy ludzie nie myślą? Mało brakowało a babcia zjebała by mi weekend.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-03-23 20:20:51
    Temat: Re: Babcia na drodze
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 23.03.2012 20:14, AZ wrote:
> [...]
    > powiedziała przepraszam, przepraszam i się oddaliła.
    >
    > Kurwa czy ludzie nie myślą? Mało brakowało a babcia zjebała by mi weekend.

    a Ty czytasz liste czy na nią tylko piszesz? Przeciez był tu dokładny
    opis co nalezy z taką babcia zrobić. No mercy...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2012-03-23 20:23:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/23/2012 08:20 PM, Arni wrote:

    > a Ty czytasz liste czy na nią tylko piszesz? Przeciez był tu dokładny
    > opis co nalezy z taką babcia zrobić. No mercy...

    No wiem, mogłem się w nią wpierdolić, później pognębić i pociągać po sądach
    i wyrwać jej z rąk rentę/emeryturę a gdy odejdzie nękać jej rodzinę
    tylko jutro jest TBSZ to jakbym się pokazał rozbitym moto?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-23 21:05:10
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 23.03.2012 20:14, AZ pisze:

> [...]
    > zachowania puszek aż tu nagle z przed busa wyłania się babcia, staje jak
    > wryta i zamiast spierdalać wyciąga w moją stronę rękę jak Neo w Matrixie

    To była Trinity.

  • 5. Data: 2012-03-23 21:13:53
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > scenie z zatrzymywaniem kul. Heble w ruch, korekta kierunku, zatrzymuje

    .. i w ten sposob zjebales taaaka okazje.

    eryk

  • 6. Data: 2012-03-23 21:14:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/23/2012 09:05 PM, nalesnik wrote:

    > To była Trinity.

    Raczej nie, wyglądała na Wyrocznię.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-03-23 21:20:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2012, 20:23:10 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > tylko jutro jest TBSZ to jakbym się pokazał rozbitym moto?
    A to Twoja drynda aktualnie nie jest rozbita? :-P

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 8. Data: 2012-03-23 22:07:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > i wyrwać jej z rąk rentę/emeryturę a gdy odejdzie nękać jej rodzinę tylko
    > jutro jest TBSZ to jakbym się pokazał rozbitym moto?

    jednak nie czyta...

    b.