  • Data: 2011-01-07 20:50:15
    Temat: Re: BUYP52 a HDY52
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Atlantis napisał:
    > Czy któryś z następujących
    > tranzystorów zachodnich i radzieckich może być traktowany jako zmiennik
    > BUYP52?

    Według moich katalogów, BUYP52 nie ma bezpośredniego odpowiednika

    > Chodzi konkretnie o pracę w PA amatorskiego transcievera na
    > pasmo 80m (Bartek).

    Nie będę się wymądrzał, bo nie znam konstrukcji krótkofalarskich ale tak
    na pierwszy rzut oka w katalog i w dyskusję:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1618054.html#8
    602755

    > KT825D, KT840B, KT828A, KT838A, KT848A, KT827A, P210A, KT802A, GT701A,
    > KT805B, KT808A, 2N3053, 2N3055, 2N0623, KD502

    powinien pasować KT805B. P210 i GT701 to germanowe zabytki.

    P.S.: Cz Ty Atlantis, to nie jesteś ten sam "Atlantis86" z ww. dyskusji?
    Jeżeli tak, to fajnie mi wyszła odpowiedź Twoją własną dyskusją :-)

    Maciek