  • 11. Data: 2009-05-17 17:51:29
    Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    McFerry pisze:

    > A pisało gdzie na tym v-rodzie, że to harley? Bo on jakiś taki inny :)

    Ty, no stacyjke mial tak jakos nie na miejscu to pewnie Harley byl:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 12. Data: 2009-05-17 17:53:34
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Piotr May pisze:

    > prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !
    >
    > :)

    Jak stal taki jeden v-rod obok Suzuki M109r to jakos malo kto sie
    interesowal v-rodem. Pewnie dlatego;)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 13. Data: 2009-05-17 17:55:06
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > Ty, no stacyjke mial tak jakos nie na miejscu to pewnie Harley byl:)

    Nieno. Mistrzem durnej stacyjki dla mnie pozostaja niezmiennie XVS650 i
    HD Dyna Glide.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-05-17 18:08:30
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nieno. Mistrzem durnej stacyjki dla mnie pozostaja niezmiennie XVS650 i
    > HD Dyna Glide.

    Znaczy sie sa w tylnym centralnym kufrze? Bo w to ze miedzy lagami to
    nie uwierze:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 15. Data: 2009-05-17 18:17:08
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Piotr May pisze:

    > prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !

    Czy to oznacza, że można popełnić samobójstwo proponując Heelsowi zakup
    v-roda?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 16. Data: 2009-05-17 18:26:42
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    McFerry pisze:

    > Czy to oznacza, że można popełnić samobójstwo proponując Heelsowi zakup
    > v-roda?

    Jesli uf Heels jest harleyowcem to i owszem :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 17. Data: 2009-05-17 19:18:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > Znaczy sie sa w tylnym centralnym kufrze? Bo w to ze miedzy lagami to
    > nie uwierze:)

    Dragstar ma przy glowce, po prawej stronie ramy, kretynskie miejsce jak
    dla mnie.
    Dyna ma pod siedzeniem z prawej strony, cos jak w V-Rodzie tylko
    bardziej z tylu. Strasznie ciezko ja znalezc. Po kilku dniach nabralem
    wprawy ale na poczatku to byl jakis koszmar.

  • 18. Data: 2009-05-17 20:01:52
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2009 Kuczu <p...@j...pl> napisał/a:

    > Dyna ma pod siedzeniem z prawej strony, cos jak w V-Rodzie tylko
    > bardziej z tylu. Strasznie ciezko ja znalezc. Po kilku dniach nabralem
    > wprawy ale na poczatku to byl jakis koszmar.

    Do V-Roda którym jeździłem, kazali mi nie wsadzać kluczyka, tylko
    trzymać w kieszeni. Dziwny jakiś był, czy wszystkie tak mają?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2009-05-17 20:12:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kakmar pisze:

    > Do V-Roda którym jeździłem, kazali mi nie wsadzać kluczyka, tylko
    > trzymać w kieszeni. Dziwny jakiś był, czy wszystkie tak mają?

    Musi jakis nowy patent. Ale skoro od roku robia gaz bez linki to i tego
    sie mozna bylo spodziewac.

  • 20. Data: 2009-05-17 21:14:50
    Od: z...@w...pl

    Ja w sobote w Katowicach mialem okazje zweryfikowania co tez niektorzy
    widza w tych hamerykanskich motórach. No i Sportster 883 Low -
    piekielnie twardy, skok tylnego zwieszenia chyba ze 3 cm, do tego
    siedzenie absolutnie nic nie amortyzujace. Znakomita wiekszosc tarek i
    innych pofaldowan na slaskich drogach po prostu przeskakiwalem.
    Wibracje - na poczatku beee, z czasem zaczynalo mi sie podobac. Troche
    slaby dol jak na taka pojemnosc ale prowadzenie ok. Cudownie mozna tym
    krecic osemki na placyku, kat skretu kierownicy niesamowity.
    Generalnie fajny sprzet do posmigania po rownych drogach wokol komina
    w wolne popoludnie, by zapomniec na chwile o robocie/babie/co tam kto
    potrzebuje.
    Apetyt mi sie zaostrzyl tom sie przesiadl na Ultra Classic Electra
    Glide :-D Kanapa bomba, i nawet da sie takiego kloca nogami ladnie
    objac (czego np nie moge powiedziec o FJRze). Wspaniale laskoczace
    wibracje dwoch garnkow po 0,8 litra kazdy. I toto jedzie nawet od 1,5
    krpm na trzecim, a nawet czwartym biegu! Praktycznie kazde pchniecie
    tloka czuc ladne na tylnym kole. Piekny dzwiek sie wydobywa z
    gardzieli ssacych przy odkrecaniu manetki :-))) Czulem sie panem drogi
    i tylko zalowalem, ze deszcz padal, skutkiem czego nie moglem go
    wyprobowac na jakims winklu, ani poprzegladac sie w szybach aut
    jadacych obok... Tylny zawias za to w ciagu kwadransa dobil 2 razy -
    na torowisku tramwajowym i na jakiejs wiekszej dziurze - to wielki
    minus. Nawet na MZcie nigdy tego nie zaznalem, a tu taka wtopa. Za to
    manewry typu zawracanie przy malej predkosci bajeczne. 415 kg wywazone
    jak diabli - predkosc minimalna, skret niemal do ogranicznika i
    zadnego podpierania nogami - OGROMNE zaskoczenie in plus!
    Podsumowujac - dla mnie cos wygodnego i szpanerskiego jak Electra,
    polaczonego z lekkoscia Sportstera. Pewnie cos tam maja ale nie bylo
    czasu zeby dalej jezdzic. Tak ogolnie to sie przerazilem, ze taki
    stary jestem skoro spodobala mie sie Electra Ultra Classic... No i
    punkt dla H-D - cos w tej marce jednak siedzi :-) Tylko w obsludze
    kierunkow japonce lepsze - prawa reka ma sie zajmowac gazem i
    hamulcem, a nie gmeraniem dodatkowo przy migaczu.
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza