    From: "ttt" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Date: Mon, 15 Sep 2008 19:37:21 +0200

    > Koszty były poniesione głównie przez podatników, bo TPSA na budowe sieci
    > w w/w wiosce dostała mase siana z dotacji unijnych, teraz światłowody
    > wybudowane za te pieniądze się nudzą, a inni muszą ciągnąć własne łącza
    > bo TPSA stosuje ceny zaporowe na wykorzystywanie niewykorzystanej
    > infrastruktury :(

    Nie wiem, o jakich kosztach mowisz. Wielu operatorow, w tym rowniez TP, za
    wlasne pieniadze (nie unijne) kopie wlasna infrastrukture. Sa to ogromne
    koszty. Nie wiem, co do tego maja pieniadze podatnikow.

    Chyba, ze masz na mysli jakies lokalne miejskie projekty na siec
    szerokopasmowa, gdzie miasto za pieniadze pozyskane z UE buduje sieci. A ze
    je pozniej przekazuje w uzytkowanie TP to juz co innego. Ale tego w skali
    kraju nie ma az tak wiele.