  • Data: 2008-09-14 19:12:04
    Temat: Re: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik ttt napisał:

    > Tak? A jesli koszty wybudowania swiatlowodu wynosza okolo 100 tys. zl to
    > co? Operator ma przy takich kosztach zaoferowac usluge klientowi za 2
    > tys. zl?

    Nie. Wtedy normalny operator przychodzi do zainteresowanego pacjenta i mówi:
    Szanowny kliencie, nie mam tam zasobów, muszę dobudować. Setup fee bedzie
    tyle-i-tyle. Pan zainteresowany? W wiekszosci wypadkow zasoby jednak są -
    jak pisze pod spodem Andrzej - a mimo to na transmisje ceny są stawiane
    zaporowo.
    Polityka taka prowadzi jednak do pozytywnego zjawiska - wkurzeni sytuacją
    mali operatorzy zaczynają budować swoje szkła, stając się coraz bardziej
    niezależni i konkurencyjni.

    --
    TOM