  • Data: 2008-09-13 05:40:20
    Temat: Re: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zakrawa na paranoję ;>

    a co to za usluga bo ja ciągle nie jestem w stanie jej namierzyć, za to
    rozmowa z infolinia 9330 wprawiła mnie w dobry humor

    chciałem sobie połaczyć 2 LANy linkiem o prędkości FastEthernet-u (może
    z 10km) to policzyli sobie 20k miesięcznie i już nawet nie pytałem czy
    per punkt czy za całość bo wydaje mi się to cena przewyższająca budowe
    światłowodu na tym odcinku :)

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net