  • 11. Data: 2009-11-06 10:58:00
    Temat: Re: BOA - jak groch o sciane...
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Chyba nie masz pojęcia o pracy w CC :) Poza tym to nie BOA dzwoni tylko
    > jakaś zewnętrzna firma telemarketingowa.

    mam :) bo pracownikiem jest osoba z mojej rodziny
    tak wiem, ze to zewnętrzne firmy np CCIG

    dla orange 7zł poczatkujacy zarabia

  • 12. Data: 2009-11-08 13:22:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Nov 2009 11:31:21 +0100, bratPit[pr] wrote:
    >tak się zastanawiam czy w rozmowach z BOA ma znaczenie to się _do nich
    >mówi_?

    Pewnie nie.

    Takimi rzeczami rzadzi komputer - jak mial plan wydzwonien i nie mial
    opcji "klient prosi zeby mu wiecej d* nie zawracac", to mozesz sobie
    mowic.

    J.

  • 13. Data: 2009-11-08 13:26:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Nov 2009 11:35:01 +0100, qwerty wrote:
    >Oni zarabiają od ilości rozmów / podpisanych umów. Radzę tobie przeciągać
    >rozmowę ile się da i na koniec powiedzieć, że jak jeszcze raz zadzwonią to
    >rozmowa będzie dłuższa. Prawie 100% skuteczność.

    masz na mysli 1% ?

    Owszem, jak tak bedzie robilo duzo klientow, to moze z czasem ceny
    takich uslug wzrosna do tego stopnia, ze przestana sie oplacac.
    Ale zebys sam mial na to wplyw .. to by musieli miec dobre
    oprogramowanie.

    No ale wzorem partii politycznych przerzuci sie wtedy tekst na
    magnetofon i uslyszysz "nowa rewelacyjna oferta ... jesli chcesz
    zamowic nacisnij 1".

    J.

  • 14. Data: 2009-11-08 13:27:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Nov 2009 11:58:00 +0100, Amir wrote:
    >mam :) bo pracownikiem jest osoba z mojej rodziny
    >tak wiem, ze to zewnętrzne firmy np CCIG
    >dla orange 7zł poczatkujacy zarabia

    Za godzine czy od klienta ktory sie zdecyduje? :-)

    J.