  • 21. Data: 2010-12-21 23:32:33
    Temat: Re: BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-21 19:17, onion pisze:

> [...]
    elated

    > no i co z tego skoro wszystkie poniżej autora tematu to stare kotlety
    > które wszyscy widzieli
    >
    > a z tym BMW to nowość :)

    Z Tym BMW to nowość chyba na Twoim komputerze...
    Filmik już ma brodę.

  • 22. Data: 2010-12-22 08:02:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    elated

    > Trudno mi sobie wyobrazić co kieruje tymi ludźmi próbującymi wyskakiwać z
    > samochodu, nie mówiąc już o tych którzy próbują go hamować nogami.
    > Ale jak widać w takiej sytuacji chyba niektórych chwyta silna chęć
    > ucieczki.

    Może zakładają że jak wysiądą to nie wystrzelą poduszki i mniej kasy za
    naprawe będzie :)

  • 23. Data: 2010-12-22 08:04:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    so
    > ja dzisiaj widziałem podobne wyczyny. PAni usiłowała wjechać na jezdnie
    > pod kątem 90 stopni i przednie przeszły a tylne koła stanęły na zaspie -
    > na krawędzi jezdni. Zablokowała ruch w 2 kierunkach, ustawił sie korek z
    > 10 aut i wszyscy cierpliwie patrzyli jak manewruje prawo lewo, jak
    > "obczaja" przednie koła. panowie czekający w samochodach - twarz
    > ukrywali za dłońmi.
    >
    > jak już udało jej sie przeskoczyć nad zaspą, to ruszyła w lewo "z
    > kopyta" - dupa jej uciekła i "wyrżnęła" w zaspę po drugiej stronie.
    > żenada.

    No a wysiadł by jeden z drugim i pomógł i byłoby po sprawie...

  • 24. Data: 2010-12-22 14:23:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 21 Dec 2010 22:12:29 +0100, Lewis wrote:

    > Może faktycznie lepiej wpaść pod koła innego samochodu :D

    Albo wlasnego, jesli sie bardziej postarac. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 25. Data: 2010-12-22 19:14:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PesTYcyD wrote:
    > A tutaj mamy szczury opuszczające tonący okręt ;))
    > http://www.youtube.com/watch?v=P5ffUj4pZI8&feature=r
    elated

    usiłuję zrozumieć co tym ludziom każe ryzykować życie i wyskakiwać w biegu
    ze ślizgających sie pojazdów, ludzka głupota nie ma granic.

  • 26. Data: 2010-12-22 19:19:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Agent wrote:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No a wysiadł by jeden z drugim i pomógł i byłoby po sprawie...

    tylko ze obywatel tego kraju to wyjątkowi debile.

    ostatnio w miescie zawracałem na trzy razy na dość wąskiej drodze no i
    oczywiście jeden debil musiał mi myknąć za tyłkiem, mało bym go nie
    trzasnął, bo kurna nie mógł 5 sekund poczekać aż skończę manewr.
    Prawdopodobnie speoiszyło mu sie na czerwone an najbliższym skrzyżowaniu.

  • 27. Data: 2010-12-22 20:52:53
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    > wybuchają ;-) A swoją drogą, może przy niezapiętych pasach lepiej jest
    > wyhamować dupą po śniegu poza samochodem niż rozwalić, kolana, klatę i

    No ale to nie przy tych prędkościach... nieżyjący już znajomy przy
    trochę większej prędkości zderzył się mx3 czołowo z jakąś oidp
    fronterą. Nie miał pasów, zgiął rękoma kierownicę i trochę się
    poharatał. Tu masz mniejsze prędkości, zderzenie przód w tył,
    więc jeszcze siła się rozkłada na dwa auta, to raczej znikoma
    szansa, że ktoś się mocno pobije, nawet jak się nie zaprze
    na kierownicy. Natomiast najgłupsze co można zrobić to wysiąść...
    chyba, że faktycznie Ci ludzie myślą, że te samochody wybuchają? :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)