  • 11. Data: 2010-12-21 21:38:11
    Temat: Re: BMW zawsze wyjedzie z zaspy kiedy kierownikiem jest kobieta ;)
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-21 21:19, ToMasz pisze:
    > żenada.

    Oczywiście pewnie nikt nie raczył pomóc :/
    Nikt nie wysiadł, nie podpowiedział, nie popchnął... Wszyscy woleli
    siedzieć w samochodach i tracąc czas chować twarze w dłoniach. Żenada...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-12-21 21:56:08
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 21 Gru, 21:38, LEPEK <g...@w...pl> wrote:
    > nie popchnął...

    Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

    Pzdr

  • 13. Data: 2010-12-21 22:00:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-21 21:56, Luca pisze:

    > Niektorzy sa zonaci, wiec popychanie raczej odpada ;-)

    A skąd taki wniosek?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-12-21 22:01:01
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-21 22:00, Artur Maśląg pisze:

    > A skąd taki wniosek?

    Żony bywają zazdrosne o to, że popychasz inną ;)

  • 15. Data: 2010-12-21 22:02:20
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 21 Gru, 22:00, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > A sk d taki wniosek?

    Bo nie popchneli?

    Znaczy ... porzadni :P

    Pzdr

  • 16. Data: 2010-12-21 22:04:47
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 21 Gru, 22:01, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:

    > ony bywaj zazdrosne o to, e popychasz inn ;)

    O ... to, to, to

    Tzw. wyrazy wieloznaczne :-)

  • 17. Data: 2010-12-21 22:06:27
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    elated

    > Trudno mi sobie wyobrazić co kieruje tymi ludźmi próbującymi wyskakiwać
    > z samochodu,

    Naoglądali się amerykańskich filmów, a tam samochody od byle stłuczki
    wybuchają ;-) A swoją drogą, może przy niezapiętych pasach lepiej jest
    wyhamować dupą po śniegu poza samochodem niż rozwalić, kolana, klatę i
    ryja o kierownicę?

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 18. Data: 2010-12-21 22:12:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 22:06, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> [...]
    > wybuchają ;-) A swoją drogą, może przy niezapiętych pasach lepiej jest
    > wyhamować dupą po śniegu poza samochodem niż rozwalić, kolana, klatę i

    Może faktycznie lepiej wpaść pod koła innego samochodu :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 19. Data: 2010-12-21 22:25:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > wybuchają ;-) A swoją drogą, może przy niezapiętych pasach lepiej jest
    > wyhamować dupą po śniegu poza samochodem niż rozwalić, kolana, klatę i

    Lepiej to raczej nie będzie.
    Przy prędkości rzędu 5-10km/h niczego sobie o kierownicę nie rozwali.
    Za to jak taki wysiadając z samochodu walnie głową o lód to już może się
    poważnie uszkodzić.

    O takich rzeczach jak duża szansa na to że wyskakując rozjedzie go jakiś
    inny samochód już nie wspominając.

  • 20. Data: 2010-12-21 22:34:36
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Lepiej to raczej nie będzie.
    > Przy prędkości rzędu 5-10km/h niczego sobie o kierownicę nie rozwali.

    Tu racja. Ale oni chyba tak bliżej 15 km/h. A to już zauważalna
    prędkość, jeśli ją nagle wytracić :-)

    > Za to jak taki wysiadając z samochodu walnie głową o lód to już może się
    > poważnie uszkodzić.

    No upadać to trzeba umieć, aczkolwiek nie zawsze się uda.

    > O takich rzeczach jak duża szansa na to że wyskakując rozjedzie go jakiś
    > inny samochód już nie wspominając.

    Też racja :-)

    Seco