-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: BMW - z4 i z8
Date: Mon, 16 Apr 2012 10:27:32 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 31
Message-ID: <jmgl5g$5pa$1@news.dialog.net.pl>
References: <j...@p...onet.pl> <jmf4mn$f8c$1@news.dialog.net.pl>
<jmgjus$is0$1@pippin.nask.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-15-196.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1334564849 5930 78.8.15.196 (16 Apr 2012 08:27:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 08:27:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jmgjus$is0$1@pippin.nask.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444517
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-16 10:06, Tadeusz pisze:
> W dniu 2012-04-15 20:40, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>> W dniu 2012-04-15 20:34, Pszemol pisze:
>>> Czym zasadniczo różnią się z4 od z8?
>>> Tak krótko w kilku słowach?
>>> Bo różnice w cenach są oszałamiające...
>>
>> Pokaż innego roadstera z V8 pod maską.
>>
> proszę: SC430 :)
Mylisz roadstera z coupe-cabrio.
Czy ja dobrze widzę w tym Lexusie dwa miejsca z tyłu?
Z8 nigdy tego nie miało.
Za to było rodzynkiem - o ile Z3 i Z4 były dość "tanie", szerzej
dostępne, o tyle Z8 było rodzynkiem w swojej klasie - aluminiowy
szkielet, panele z alu, a pod maską silnik z ówczesnej M5 - V8 4.4L
400KM. Tego nie oferował nikt inny. Dziś jest to już auto
kolekcjonerskie, powstało niecałe 6 tysięcy sztuk.
A powód wypuszczenia go na rynek był jeden - uczczenie tego auta -
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_507.
Dla niektórych posiadaczy liczy się jeszcze jeden szczegół - wystąpienie
w filmie "Świat to za mało", o przygodach wiadomego agenta. Choć w
1999r. to pewnie film miał nakręcić ludzi i wywołać w nich chęć
posiadania tego cuda.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.12 10:34 Grejon
- 16.04.12 13:23 Piotrek
- 16.04.12 14:10 kamil
- 16.04.12 14:14 to
- 16.04.12 14:21 Piotrek
- 16.04.12 15:17 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=