    Date: Wed, 15 Jan 2014 08:50:00 +0100
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW z katowic - ciąg dalszy.

    W dniu 2014-01-14 22:17, jerzu pisze:
    > http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,52/zajechal-droge
    -pobil-teraz-sam-oskarza,387454.html

    > "Zajechał drogę, pobił - teraz sam oskarża
    >
    > Wracamy do sprawy kierowcy BMW z Katowic, który zajechał drogę innemu
    > mężczyźnie i go pobił. Całe zajście zostało nagrane przez
    > poszkodowanego, a film trafił do internetu. Sprawa nabrała rozgłosu i
    > sprawca sam zgłosił się na policję. Jak się jednak dowiedzieliśmy -
    > kierowca BMW co prawda przyznał się do winy, ale oskarżył też autora
    > filmu. O co? O tym w materiale Patryka Rabiegi."

    Od początku mi się nie chciało wierzyć, że gość tak bez przyczyny
    zajechał i wyciągnął bejsbola... Jakby to był jakiś naćpany gówniarz, to
    może tak, ale starszy gość tak bez powodu chyba by się nie zachował?

    On się na początku nie wcisnął, żeby szybciej być w domu, tylko, żeby go
    zatrzymać, zablokować. Ewidentnie. Druga rzecz - czemu ten koleś na
    końcu krzyczał "przepraszam"? "Przepraszam", bo uciekłem z miejsca, czy
    po prostu "przepraszam, czy mogę wyjść"?

    No zobaczymy... Jak to się wyjaśni