  • Data: 2014-01-15 10:28:38
    Temat: Re: BMW z katowic - ciąg dalszy.
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:52d63da8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

    > Od początku mi się nie chciało wierzyć, że gość tak bez przyczyny zajechał
    > i wyciągnął bejsbola... Jakby to był jakiś naćpany gówniarz, to może tak,
    > ale starszy gość tak bez powodu chyba by się nie zachował?

    Mój znajomy ma talent do pakowania się dziwne sytuacje. Potrafi gonić kogoś
    przez 15 km po to żeby mu powiedzieć, że ma jeździć po ludzku bo może
    kogoś kiedyś zabić. Wprawdzie nigdy nie doszło do żadnych rękoczynów (i to
    jeszcze z użyciem niebezpiecznych narzędzi) ale pewnie niejeden filmik typu
    "niebezpieczny wariat atakuje niewinnego kierowcę" mógłby podczas takich
    akcji powstać. A to zdecydowanie nie jest niebezpieczny wariat.