  • 21. Data: 2013-11-14 16:00:49
    Temat: Re: BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zbyt kłopotliwe dla "przestraszonego". Swoje auto tez by uszkodził.

    Prawda.
    Ciekawe (teoretycznie) czy w takiej sytuacji naprawa mogłaby sie odbyc na
    koszt agresorów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 22. Data: 2013-11-14 16:46:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-14 11:56, p...@g...com pisze:

    >Nie wymyśliłem. Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast
    >automatycznie. Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie
    >policji. Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które
    >rozpoznane przez system - nie są kasowane a wręcz przeciwnie -
    >włączają alarm.

    Na pewno podobna funkcja jest - w koncu jesli ktos nie zaplacil za
    przejazd, to zdjecie jego ciezarowki bedzie mile widziane.

    Dodac do tego sprawdzenie czy numer nie jest poszukiwany wydaje sie
    banalne.

    Inna sprawa ze chyba czesto wlasciciele dlugo nie wiedza ze im auto
    zniklo, a po paru godzinach moze byc za pozno.
    Ale sporo zlodziei pewnie wpadnie na granicy, jak wlasciciel zdazy i
    policja dostanie dokladne dane.

    J.

  • 23. Data: 2013-11-14 23:05:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.11.2013 21:04, SebX pisze:
    > Jesli bylo to nie zauwazylem
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=LG415CrV43c

    Ooo, czyżby Kupalina z kumplami się objawił?

    Wyślij link z nagraniem i opisem sytuacji oraz swoimi namiarami do
    wydziału ruchu drogowego (mają ogólną skrzynkę) i czekaj na dalszy ciąg.

  • 24. Data: 2013-11-15 00:13:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 12:50:14 +0100, J.F napisał(a):

    > Strasznie duze ilosci by to byly.

    Gdzie tam. Jedna fotka to pewnie 50-100KB JPEG. Z jednego dnia z jednego
    punktu na drodze z obu kierunków jazdy będzie max ~5GB. Na dysku/tasiemce
    1TB upchasz dane z 200 dni, ~1zł za dzień. I może sobie to leżeć nawet
    kilka lat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2013-11-15 01:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 00:13:08 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Gdzie tam. Jedna fotka to pewnie 50-100KB JPEG.

    A nie wiecej ? Powinna byc taka aby sie numer dalo odczytac.

    > Z jednego dnia z jednego
    > punktu na drodze z obu kierunków jazdy będzie max ~5GB. Na dysku/tasiemce
    > 1TB upchasz dane z 200 dni, ~1zł za dzień. I może sobie to leżeć nawet
    > kilka lat.

    Ale oni takich punktow maja z tysiac. Na kazdym 4-6 kamer. No dobra -
    moze uwzgledniles. W sumie to faktycznie, bramka moglaby taki dysk
    miec, koszt znikomy (w porownaniu do calosci), a dostep zdalny w miare
    potrzeby.

    J.

  • 26. Data: 2013-11-15 09:53:12
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 16:00:49 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >

    > Prawda.
    >
    > Ciekawe (teoretycznie) czy w takiej sytuacji naprawa mogłaby sie odbyc na

    Z cala pewnoscia - ale dopiero po prawomocnym wyroku sadu... watpie, by jakikolwiek
    ubezpieczyciel pokryl taka szkode z OC mlotkow z BMW sam z siebie...

    pablo

  • 27. Data: 2013-11-15 10:31:14
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 15/11/2013 00:13, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > punktu na drodze z obu kierunków jazdy będzie max ~5GB. Na dysku/tasiemce
    > 1TB upchasz dane z 200 dni, ~1zł za dzień. I może sobie to leżeć nawet

    JPEG słabo sie nadaje do kompresowania pisma. GIF albo coś. no i dość
    szczegółowy by sie przydał, stawiam na ok 300-400kB na zdjęcie.

    @

  • 28. Data: 2013-11-15 14:20:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 01:54:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > A nie wiecej ? Powinna byc taka aby sie numer dalo odczytac.

    Bez problemu numer odczytasz. Niech będzie, że nie szaleją z kompresją, bo
    to w końcu musi automat robić, a on nie oceni jakości. Przy 200-300KB aż
    takiej różnicy też nie będzie - do ogarnięcia większymi dyskami lub
    tasiemkami. Na brak kasy ITD raczej nie narzeka.

> [...]
    > moze uwzgledniles. W sumie to faktycznie, bramka moglaby taki dysk
    > miec, koszt znikomy (w porownaniu do calosci), a dostep zdalny w miare

    Te zdjęcia chyba i tak od razu lecą do centrali?

    Zajrzałem jeszcze z ciekawości do instrukcji Fotorapida i tam są już
    większe pliki, z matrycy 5mpix w jakimś ichnim formacie wyciągają tylko
    0.6-0.8MB. Ale toto nie jest przeznaczone do śledzenia wszystkich.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2013-11-15 15:46:52
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14958437,
    Kierowca_bmw_o_malo_nie_staranowal_innego_samochodu_
    .html

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2013-11-15 18:38:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.11.2013 15:46, tibam pisze:
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14958437,
    Kierowca_bmw_o_malo_nie_staranowal_innego_samochodu_
    .html

    No proszę, czyli jednak działają z urzędu :)