  • 1. Data: 2014-02-01 17:24:02
    Temat: BMW sie skonczylo?
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    Zrobilem F11 525d 15kkm. Teraz ma przejechane 40kkm.
    Auto podczas jazdy zaczęło dziwne dźwięki wydawać.
    Może z silnika, skrzyni, łozyska albo skrzyni VTG.

    Zastanawiam się, czy BMW podobnie jak VAG nie przesadził
    z postarzaniem produktu? E60 535d był zaczipowany na 306 KM,
    zrobiłem nim 120.000 km i nie było takich dźwięków.

    Tutaj seria i coś się dzieje.
    Chyba czas zacząć kupować chińskie samochody, to tam
    jest tak duży rynek zbytu, że nie postarzają jeszcze.

  • 2. Data: 2014-02-01 17:30:13
    Temat: Re: BMW sie skonczylo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Megrims" <m...@i...pl> wrote in message
    > Zrobilem F11 525d 15kkm. Teraz ma przejechane 40kkm.
    > Auto podczas jazdy zaczęło dziwne dźwięki wydawać.
    > Może z silnika, skrzyni, łozyska albo skrzyni VTG.

    Co to znaczy "zrobiłem F11"?

    > Zastanawiam się, czy BMW podobnie jak VAG nie przesadził
    > z postarzaniem produktu?

    E tam, postarzanie... Każde auto może się zepsuć.
    Poszukaj najpierw co się faktycznie stało z Twoim.

    > E60 535d był zaczipowany na 306 KM,
    > zrobiłem nim 120.000 km i nie było takich dźwięków.

    I na jednym aucie opinię o całej marce sobie wyrabiasz?

    > Tutaj seria i coś się dzieje.
    > Chyba czas zacząć kupować chińskie samochody, to tam
    > jest tak duży rynek zbytu, że nie postarzają jeszcze.

    Ja kupuje od dawna japońskie (toyota, honda) i nie mam problemów.

  • 3. Data: 2014-02-01 17:38:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 1 Feb 2014 10:30:13 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Co to znaczy "zrobiłem F11"?

    BMW F11, światowcu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2014-02-01 17:38:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > BMW F11, światowcu.

    Co to znaczy "zrobiłem F11", mózgowcu...
    On w fabryce pracuje?

  • 5. Data: 2014-02-01 17:49:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 1 Feb 2014 10:38:54 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Co to znaczy "zrobiłem F11", mózgowcu...

    Przeczytaj całe zdanie, może zrozumiesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-02-01 17:53:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Przeczytaj całe zdanie, może zrozumiesz.

    Tak, kapuję... przejechałem 15k samochodem... :-)

    Czyli kupił używane auto klasy premium w Polsce
    i wierzy w prawdziwość stanu licznika. Dziwny gość.

  • 7. Data: 2014-02-01 19:13:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:7n8qe9dqt4vbpos5gjqed8r609hseguvga@4ax.
    com...

    > BMW F11, światowcu.

    Nic nie wyjaśniłeś.

  • 8. Data: 2014-02-01 19:35:21
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-01 19:13, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:7n8qe9dqt4vbpos5gjqed8r609hseguvga@4ax.
    com...

    > Nic nie wyjaśniłeś.

    https://www.google.pl/search?q=bmw+f11&tbm=isch&tbo=
    u&source=univ&sa=X&ei=LT7tUuzCD8vMswarqoDIBg&sqi=2&v
    ed=0CCcQsAQ&biw=1344&bih=705

  • 9. Data: 2014-02-01 20:01:23
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-01 17:53, Pszemol pisze:
    > "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Tak, kapuję... przejechałem 15k samochodem... :-)
    >
    > Czyli kupił używane auto klasy premium w Polsce
    > i wierzy w prawdziwość stanu licznika. Dziwny gość.

    auto zakupione w ASO z 2 letnią gwarancją we wieku 9 miesięcy.

  • 10. Data: 2014-02-01 20:11:16
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Sprawdzałeś czy w alufelgach masz troszkę lodu ? bo to powoduje stuki i
    drgania.

    Może pomoże diagnostyka a nie przedwczesne jojczenie ;-)

    Pozdr.
    Bugatti