  • 21. Data: 2014-02-03 09:35:04
    Temat: Re: BMW sie skonczylo?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Co to znaczy nie powinna się psuć?
    > Wszystko się ma prawo psuć. Od tego masz gwarancję.

    Oczywiscie. Takie teraz do dupy czasy, ze wszystko nie to, ze ma prawo
    sie psuc tylko MA sie psuc. Teraz ma gwarancje, a co po gwarancji? Bo
    dawne auta to po gwarancji jezdza po 20 lat...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-02-03 15:27:32
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-03 09:35, AZ pisze:

    > Oczywiscie. Takie teraz do dupy czasy, ze wszystko nie to, ze ma prawo
    > sie psuc tylko MA sie psuc. Teraz ma gwarancje, a co po gwarancji? Bo
    > dawne auta to po gwarancji jezdza po 20 lat...

    Chociaż śmieszna sprawa. Komplet amortyzatorów do E36 (tego co ja mam)
    to w ASO kosztuje 3300 PLN :D

  • 23. Data: 2014-02-03 15:43:44
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Chociaż śmieszna sprawa. Komplet amortyzatorów do E36 (tego co ja mam)
    > to w ASO kosztuje 3300 PLN :D

    A kto takie części kupuje w ASO, komplet SACHS adv czyli odpowiednik tego co
    sprzedaje ASO kosztuje 1/3 ceny ASO.

  • 24. Data: 2014-02-03 16:05:13
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-03 15:43, BaX pisze:

    > A kto takie cz?ci kupuje w ASO, komplet SACHS adv czyli odpowiednik tego co
    > sprzedaje ASO kosztuje 1/3 ceny ASO.

    Tyle ze zawieszenie do wersji motorsport jest trochę inne.
    Ta wersja ma inne sprężyny, amortyzatory i jeszzce jakieś-tam
    wahacze. Ale kuipuje gwintowane od Eibacha - zobaczymy jak
    będzie latać.

  • 25. Data: 2014-02-04 10:12:48
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Tyle ze zawieszenie do wersji motorsport jest trochę inne.

    http://czescidobmw.pl/ masz rozpisane wszystko i za ile z podziałem na
    mpakiet i zwykłe. Jak nie masz zniżek w ASO /pewnie masz skoro kupiłeś u
    nich eFke/ to ceny mają lepsze.

    Pozdro.

  • 26. Data: 2014-02-05 16:16:24
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 00:18:28 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Kolega chce sobie ponarzekać trochę w weekend, pozwól mu ;-)

    Nie, nie - chyba chciał się E36 pochwalić ;-)

    pablo

  • 27. Data: 2014-02-05 17:22:40
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 16:16:24 UTC+1 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:

    > Nie, nie - chyba chciał się E36 pochwalić ;-)
    >

    > pablo

    Nie musi się chwalić. Wiemy tutaj że ma kasy do obrzydzenia.

  • 28. Data: 2014-02-05 21:03:18
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 5 lutego 2014 17:22:40 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Nie musi się chwalić. Wiemy tutaj że ma kasy do obrzydzenia.

    No, w końcu każdy prawdziwy fan motoryzacji wzdycha po nocach do E36 ;-)