  • 1. Data: 2018-12-19 06:20:09
    Temat: BMW na przystanku - finał
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://warszawawpigulce.pl/do-szpitala-trafilo-piec
    -osob-w-tym-kobieta-w-ciazy-wiemy-jaka-kare-otrzyma-
    kierowca/

    200PLN i 5 punktów. Ja więcej dostałem za skręt na zakazie.

    Shrek

  • 2. Data: 2018-12-19 09:34:14
    Temat: Re: BMW na przystanku - finał
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 19 Dec 2018 06:20:09 +0100, Shrek wrote:
    > https://warszawawpigulce.pl/do-szpitala-trafilo-piec
    -osob-w-tym-kobieta-
    w-ciazy-wiemy-jaka-kare-otrzyma-kierowca/

    > 200PLN i 5 punktów. Ja więcej dostałem za skręt na zakazie.

    W Kanadzie niedawno już zalegalizowali. Może i my Europejczycy w końcu
    dojdziemy do rozumu.

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-12-19 10:37:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-12-19 o 06:20, Shrek pisze:
> [...]
    kierowca/

    > 200PLN i 5 punktów. Ja więcej dostałem za skręt na zakazie.

    Bo zrobiłeś to świadomie i bezczelnie licząc na bezkarność.
    Nic takiego nie występowało w przypadku BMW.

  • 4. Data: 2018-12-19 11:10:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Bo zrobiłeś to świadomie i bezczelnie licząc na bezkarność.
    > Nic takiego nie występowało w przypadku BMW.

    Tak, oczywiście. To była wina przystanku.

  • 5. Data: 2018-12-19 11:42:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    kierowca/

    > 200PLN i 5 punktów. Ja więcej dostałem za skręt na zakazie.

    A ja na dwupasmówce gdzie debile ustawili do łapania 50km/h i nie da się
    tyle jechać, bo sprawiasz niebezpieczeństwo i TIR Cię zmiecie albo co
    najmniej wyprzedza. Bo zakręt panie i jak deszcz to jest niebezpieczny.
    To czemu nie zrobią jak w innych normalnych krajach 50 przy mokrej a 70
    normalnie (gdzie spokojnie 90 się jedzie).

    zdrówko

    No cóż, trzeba kupić BMW i wtedy można czuć się praktycznie bezkarnym.
    Marka zobowiązuje.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2018-12-19 12:58:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2018 06:20:09 +0100, Shrek napisał(a):
    > https://warszawawpigulce.pl/do-szpitala-trafilo-piec
    -osob-w-tym-kobieta-w-ciazy-wiemy-jaka-kare-otrzyma-
    kierowca/

    > 200PLN i 5 punktów.

    widac nikomu nic sie nie stalo

    >Ja więcej dostałem za skręt na zakazie.

    Bo ty to zrobiles celowo, a on nie.

    Dodaj koszt naprawy auta, zwyzke w OC - wyjdzie, ze ma wystarczajaca
    kare.
    Tzn adekwatna do skutkow, nie do zagrozenia :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-12-19 13:42:02
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-12-19 o 11:10, Uncle Pete pisze:

    > Tak, oczywiście. To była wina przystanku.

    Dlaczego przystanku?

  • 8. Data: 2018-12-19 14:27:17
    Temat: Re: BMW na przystanku - fina
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Dlaczego przystanku?
    bo napadl, znienacka dodatkowo.
    coraz wiecej napadajacych przystankow sie pokazuje.
    wyrazna nadpopulacja.
    nadszyszkowniki juz szykujo fuzje i sztucery.
    bedzie odstrzal.

  • 9. Data: 2018-12-19 16:29:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Bo zrobiłeś to świadomie i bezczelnie licząc na bezkarność.
    > Nic takiego nie występowało w przypadku BMW.

    Fakt, kretyn zap...lał torami omijając korek nie przewidując, że może mu
    się trochę tor jazdy zmienić, jeśli jednak najedzie na przeszkodę.

    Kretyn miał więcej szczęścia, niż rozumu. Może wyciągnie wnioski, choć
    przy tej marce to wątpliwe. To stan umysłu, nie rokuje poprawy.

  • 10. Data: 2018-12-19 16:32:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    -osob-w-tym-kobieta-w-ciazy-wiemy-jaka-kare-otrzyma-
    kierowca/

    > widac nikomu nic sie nie stalo

    Jak się jedzie po alkoholu to też nikomu nic się nie dzieje... ale może
    się stać, i za to jest kara (słuszna).