  • 21. Data: 2018-12-29 12:53:04
    Temat: Re: BMW na przystanku II
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2018 o 12:46, J.F. pisze:

    > a szukanie samochodu lepiej sie robi samochodem :-)

    Taa - swojej hondzie ze cztery ostatnie lata groziłem, że jak się
    zepsuje to na złom. Po trzech latach zaczęłem się rozglądać za nowym po
    następnym roku kupiłem i teraz nie wiem co z tą biedną hondą zrobić -
    niby dalej jeżdzi, ale sprzedawać ją komuś to będzie potem dzwowił i
    jęczał, że to padało, tamto też. A z drugiej strony trochę głupio ją na
    złom na dwa miechy przed osiągnięciem pełnoletności;)

    Shrek

  • 22. Data: 2018-12-29 13:12:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2018 12:53:04 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > jęczał, że to padało, tamto też. A z drugiej strony trochę głupio ją na
    > złom na dwa miechy przed osiągnięciem pełnoletności;)

    scierra pelnoletnosc sporo przekroczyla :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-12-29 13:38:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Kurcze, a ja swojego nie nazwałem. Już wiem dlaczego płakał płynem
    > chłodniczym spod obudowy termostatu;)

    No widzisz.
    Moja volviczka nazwę dostała i choć jeszcze nie pełnoletnia, to ponad 12
    razy świat objechała :) Teraz takich samochodów już nie ma :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 24. Data: 2018-12-29 18:50:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-26 o 23:54, WS pisze:

    > no, dobry byl, nawet w powietrzu tuz przed uderzeniem chcial zahamowac ;) ;) ;)

    Dokładnie, niezły numerant, co ciekawe kierowcy nic się nie stało ale
    może dlatego że to kaskader jest i wiedział jak lądować :)

    --
    Pozdr
    Janusz