  • 11. Data: 2019-01-01 14:20:35
    Temat: Re: To byl zamach ;-)
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-01-01 11:59, Budzik wrote:
    [...]
    > To troche jak z górnikami. 12 zgineło w kopalni w Czechach. Tragedia. Ale
    > czy news ogolnonarodowy? Prezydent, premier, posłowie... Wszyscy sie
    > wypowiadaja, załują, zapomogi, sroty groty...
    > Na drogach ginie tyle codziennie jak nie wiecej... I co? Nikt nie daje
    > pomocy rodzinie, jakichs specjalnych rent, premier sie nie wypowiada,
    > prezydent się nie zająknie... Ach ta hipokryzja...
    W pełni się zgadzam, hipokryzja na maksa. Aczkolwiek teraz już tyle osób
    średnio dziennie nie ginie w wypadkach drogowych. Wg jakichś danych z
    grudnia czy listopada w 2018 zginęło około 2500 osób, więc ostateczny
    wynik będzie na pewno znacznie mniejszy od tych sprzed nastu+ lat, gdy
    to ginęło 4500 ludzi rocznie. Z drugiej strony, swego czasu był taki
    wypadek, w którym rozbił się dostawczak, który przewoził na pace ludzi i
    zginęło zdaje się 7 osób. Wypadek był dosyć medialny, więc zły Tusk udał
    na miejsce wypadku. :-) Ale nie pamiętam, czy przyznał jakieś renty
    specjalne wdowom i dzieciom. :-) W każdym razie gdyby ów niezwykle
    empatyczny wyczyn Tuska przypomnieć i nagłośnić, to może obecni
    prezydent i premier zaczęliby ,,obskakiwać" przynajmniej część wypadków
    drogowych, które wydarzyły się danego dnia i przyznawać renty specjalne.
    :-D Chociaż może lepiej nie...

  • 12. Data: 2019-01-01 22:19:51
    Temat: Re: BMW na lotnisku w Hannoverze - mistrz kierownicy z Polski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 16:24:36 GMT, PiteR napisał(a):

    > Dosyć groźne. Samoloty nie mają świateł stopu :)

    Po plycie postojowej/pasie dojazdowym ?
    To samoloty tam pewnie gora 30km/h jada ...

    J.

  • 13. Data: 2019-01-02 00:13:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Po plycie postojowej/pasie dojazdowym ?
    > To samoloty tam pewnie gora 30km/h jada ...

    no ja przeczytałem "Przez kilkaset metrów gonił samolot"
    to chyba gonił a nie wlókł się :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 14. Data: 2019-01-02 16:20:18
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.12.2018 o 16:37 Irokez <n...@w...pl> pisze:

    > Przez kilkaset metrów gonił samolot linii Aegean Airlines, który chwilę
    > wcześniej wylądował, kończąc rejs z Aten.

    Bez sensu. Rozumiem gdyby gonił samolot, na który się spóźnił ale tak...
    Może pomylił samoloty?

    --
    SW3
    ----