  • 31. Data: 2012-02-03 18:46:39
    Temat: Re: BMW E60 za 8200PLN
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > Gdybyś tyle miał w Astrze to byłbyś gość :-) ;P pozdrawiam

    Ament!

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 32. Data: 2012-02-03 18:49:36
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 18:46, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > A jak ktoś umie pisać tylko durzymi literami to co wtedy? I mam Cię
    > mondralo!

    On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
    rozumie znaczenia tego co pisze - i tu Cię ma panie wszystko najlepiej
    wiedzący :-)

    Oskar Wilde

  • 33. Data: 2012-02-03 18:51:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Powolny początek schizofrenii nie daje możliwości zaobserwowania
    > gwałtownych zmian w zachowaniu chorego Różnice są wyczuwalne w sferze
    > kontaktów interpersonalnych. Zwykłe zachowanie osoby chorej jest
    > nieadekwatne do sytuacji, jednak raczej nie budzi ono niepokoju,
    > ponieważ traktowane jest jako roztargnienie...

    http://tiny.pl/hj86k

    Smacznego!

  • 34. Data: 2012-02-03 18:52:23
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 18:46, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Ament!

    Wszechwiedzący a co to jest "Ament!"? :-)

    Oskar Wilde

  • 35. Data: 2012-02-03 18:52:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
    > rozumie znaczenia tego co pisze - i tu Cię ma panie wszystko najlepiej
    > wiedzący :-)

    Nie *SPAMUJ* bo dostaniesz *OSTRZERZENIE*.

  • 36. Data: 2012-02-03 18:53:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > Wszechwiedzący a co to jest "Ament!"? :-)

    Rzegnać się Cię nie nauczyli na pierwszej komuni?

  • 37. Data: 2012-02-03 18:56:52
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 18:53, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Rzegnać się Cię nie nauczyli na pierwszej komuni?
    Uczyli i brzmiało to Amen :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 38. Data: 2012-02-03 18:57:48
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 18:52, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Nie *SPAMUJ* bo dostaniesz *OSTRZERZENIE*.
    Wrzuć mnie do "kibelka" i będziesz miał mnie z głowy :-)
    ps. poczytaj co to SPAM

    Oskar Wilde

  • 39. Data: 2012-02-03 19:05:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > http://tiny.pl/hj86k
    >
    > Smacznego!

    Mam te literki ukośniki i cyferki polizać czy co?
    A może tak razem z kolegą do diagnosty od zaburzeń umysłowych? Raźniej będzie.
    --
    Krzysiek

  • 40. Data: 2012-02-03 20:38:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 06:49 PM, Gabriel'wilk' wrote:

    > On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
    > rozumie znaczenia tego co pisze - i tu Cię ma panie wszystko najlepiej
    > wiedzący :-)

    Chorujesz na zesztywnienie czy chroniczny niedobór humoru?

    --
    Artur
    ZZR 1200