  • Data: 2010-04-27 08:34:11
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja żonka po pierwszym takim szkoleniu aktywnej jazdy (jakiś podstawowy
    > poziom) zażądała uczestnictwa we wszystkich innych poziomach
    > wtajemniczenia (bodajże kpl. to były 3 kursy) - co też uczyniłem :).
    > IMO patrząc teraz z perspektywy czasu (działao się to bodajże rok, czy
    > dwa lata temu), tego typu doszkalanie powinno być obowiązkowe. O ile
    > moja TŻ jeździ b. dobrze, o tyle kilka nawyków po tych kursach zmieniła
    > - nawet tej zimy nie płakała zanadto, że ciężko się jeździ :)

    właśnie o to mi chodzi, fachowiec na takim kursie jest w stanie wiele rzeczy
    przekazać, ja mimo, że się staram, nie mam tak do końca podejścia
    pedagogicznego ;-)
    jednego tylko się obawiam, teraz moja Pani mówi "o, zobacz, fajny Forester"
    albo " patrz, ładna Impreza", a po takim szkoleniu pewnie powie "kupujemy
    Imprezę" ;-)

    brat