  • 1. Data: 2017-04-12 20:43:37
    Temat: [BLOT] maile
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (że zacytuję) "zdejmują Wam maile"?

    wysyłam z gmaila na o2 nie dochodzi
    wysyłam z gmaila na gmaila nie dochodzi
    wysyłam z gmaila na onet nie dochodzi...

    problem z dochodzeniem... gdzie szukać winnych?

  • 2. Data: 2017-04-12 20:53:12
    Temat: Re: [BLOT] maile
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > (że zacytuję) "zdejmują Wam maile"?
    >
    > wysyłam z gmaila na o2 nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na gmaila nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na onet nie dochodzi...
    >
    > problem z dochodzeniem... gdzie szukać winnych?

    U seksuologa.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2017-04-12 21:04:16
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie znam się za bardzo na wolności w europie, ale zostałem ostatnio
    zmiażdżony ciekawym dżołkiem:

    euro-liders: "ja nie biję żony tylko ty!!!"
    frajerzy: "a co ja poradzę, że ona tak lubi!!!"

    (tzw. dżołk zakazany)

    P.S.
    a co z tymi mailami? Ktoś też ma jakieś blokady?

  • 4. Data: 2017-04-12 21:18:26
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-04-12 o 21:04, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > a co z tymi mailami? Ktoś też ma jakieś blokady?

    Ciesz się, wielki brat czuwa nad twoimi listami i blokuje "dżołki".
    Powinieneś być wdzięczny :P

  • 5. Data: 2017-04-12 21:56:05
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 12.04.2017 o 20:43, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > (że zacytuję) "zdejmują Wam maile"?
    >
    > wysyłam z gmaila na o2 nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na gmaila nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na onet nie dochodzi...
    >
    > problem z dochodzeniem... gdzie szukać winnych?

    UE.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2017-04-12 22:07:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

    > (że zacytuję) "zdejmują Wam maile"?
    >
    > wysyłam z gmaila na o2 nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na gmaila nie dochodzi
    > wysyłam z gmaila na onet nie dochodzi...
    >
    > problem z dochodzeniem... gdzie szukać winnych?

    Nie szukać. Wina Tuska.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2017-04-12 22:11:36