-
31. Data: 2010-02-11 21:21:31
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:43:02 +0100, złoty napisał(a):
> ..tak na marginesie spytam: czy citroen montowal kiedys dieslowskie
> silniki VW w ktoryms ze swoich modeli?
Na mój gust jest to absolutnie wykluczone. PSA ma taką tradycję w budowie
diesli, że ich pracownik, który kupiłby TDI do Citroena zostałby
zlinczowany.
>(wydaje mi sie ze nie, lecz wole
> spytac).Bo jesli nie..to definicja z wiki:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection jest troszke
> niescisla z uwagi na pewien dosc popularny model citroena wlasnie z
> silnikiem TDI..
? Taaak? Która cytryna miała TDI?
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
32. Data: 2010-02-11 21:26:27
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:23:52 +0100, daxus napisał(a):
> Właśnie się dowiedziałem że mam Focusa w wersji dla przedstawicieli
> handlowych, co prawda kolor ciemny 1,8 TDCI ale reszta się zgadza :
> tylko przednie szyby elektryczne i manualna klima, nooo i jeszcze
> lusterka starowane elektrycznie.
To nie jest repowóz - zbyt wypasiony!
Repowóz nie ma nic poza klimą, by krawaciarz nie śmierdział jak dojedzie do
klienta. Wszystko ponad najmniejszego diesla, klimę i przednie szyby
elektryczne, to już wypas dla menadżera :-)
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
33. Data: 2010-02-11 23:26:40
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: złoty <g...@g...pl>
Przemysław Bernat pisze:
>
> ? Taaak? Która cytryna miała TDI?
>
>
..jeden z najpopularniejszych dostawczakow, czyli: ..jumper 2,5 TDI.
..ktory tak tez byl opisywany zarowno "w papierach" jak i "na karoserii".
..ciekawi mnie jak to sie ma do: "TDI - zastrzezony znak towarowy grupy
VAG" wg wiki
pzdr
A.
-
34. Data: 2010-02-12 01:10:26
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: "limken" <l...@x...xx>
"Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
>> swoja droga to moze rozwin co kryje sie pod pojeciami "dosc wysoki" i
>> "nieporoporcjonalny"
>
> 192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :) Nieproporcjonalnosc
> polega na mocno wyduzonych konczynach dolnych, zas gorne sa zbyt
> krotkie.
a ja przy 185 też mam 34' i mi się wydawało, że mam krótkie nogi ;]
chyba wiec nie jesteś taki nieproporcjonalny
--
limken polimken
-
35. Data: 2010-02-12 09:10:56
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hl17li$4c8$1@inews.gazeta.pl...
> nie jest złe... ale czy najlepsze w klasie?
a czytac potrafi?
czy ja napisalem najlepsze?
> a co ma piernik do wiatraka
zasadniczo sporo, jako uzytkownik focusa, oraz forum focusa, troche o tych
samochodach wiem/slysze/czytam i jakos nikt ze znanych mi uzytkownikow tego
modelu od poczatku jego produkcji po dzien dzisiejszy nie ma takich
problemow i spostrzezen, niezaleznie od tego czy to funkiel nowka, czy auto
z ponad 200kkm na blacie
-
36. Data: 2010-02-12 09:17:52
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
napisał w wiadomości news:hl1fnr$hgk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> 192cm wzrostu i dlugosc nogawki 34' - moze byc? :)
no to jednak przesadzasz, jestes raptem z 11 cm wyzszy odemnie, dlugosc
nogawki ta sama, a ja w swojej foce mam fotel w polowie albo nawet blizej,
nie mam "problemow z nogami" nawet w dlugiej trasie,
> Auto od nowosci w firmie, ok 65tys km. Nie jezdzi nim jedna osoba bo jest
> ogolnodostepne, ale stan samego samochodu okreslam na dobry z plusem. Na
> pewno bezkolizyjny i serwisowany na biezaco.
to ze nie mialo kolizji, nie oznacza, ze jako "sluzbowy pozyczak" nie jest
latane po kazdej dziurze i krawezniku, bo przeciez "to nie moje auto"
> j/w. Charakterystyka swoja droga, ale nie potrafilem przez te 700km
> przyzwyczaic sie do pedalu gazu. Zdecydowanie dzialal inaczej niz w
> dotychczas prowadzonych przeze mnie samochodach.
jak pisalem wyzej, problemow upatruje w tobie lub konkretnym egzemplarzu
-
37. Data: 2010-02-12 09:37:55
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: "limken" <l...@x...xx>
szerszen wrote:
> Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
> news:hl17li$4c8$1@inews.gazeta.pl...
>
>> nie jest złe... ale czy najlepsze w klasie?
>
> a czytac potrafi?
> czy ja napisalem najlepsze?
"foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie"
wiesz - skoro dla Ciebie jedno z najlepszych a najlepsze stanowi mega
różnice.... ;]
>> a co ma piernik do wiatraka
>
> zasadniczo sporo, jako uzytkownik focusa, oraz forum focusa, troche o
> tych samochodach wiem/slysze/czytam i jakos nikt ze znanych mi
> uzytkownikow tego modelu od poczatku jego produkcji po dzien
> dzisiejszy nie ma takich problemow i spostrzezen, niezaleznie od tego
> czy to funkiel nowka, czy auto z ponad 200kkm na blacie
aa... czyli jesteś specem od Forda i na odległość bez podpinania do kompa
diagnozujesz samochody? :>
luzz... możesz nawet przez tarota...
--
limken polimken
-
38. Data: 2010-02-12 09:44:35
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hl343o$are$1@inews.gazeta.pl...
> "foka ma jedno z najlepszych zawieszen w swojej klasie"
> wiesz - skoro dla Ciebie jedno z najlepszych a najlepsze stanowi mega
> różnice.... ;]
no stanowi, bo to oznacza ze plasuje sie w czolowce, a nie ze jest szczycie
> aa... czyli jesteś specem od Forda i na odległość bez podpinania do kompa
> diagnozujesz samochody? :>
ty naprawde masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, niczego nie
diagnozuje, twierdze jedynie, ze to do czego sie odnosilem, a co kolega
michal tutaj opisal, nie jest norma dla tego samochodu, tylko ze te problemy
sa z winy jego, lub konkretnego egzemplarza
-
39. Data: 2010-02-12 10:28:53
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:00:53 +0100, lleeoo napisał(a):
> W dniu 2010-02-11 11:41, Katanka pisze:
>> "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
>>> Pozwole sobie opisac moje dzisiejsze odczucia po podrozy za kierownica
>>> Forda Focusa 1.6 z 2007r.
>> [ciach]
>> ...
>> miałem też jazdy testowe C5 TDI.
> O a to jakiś eksperymentalny "szczepan" PSA VAG ??
Swoją drogą, jak Francuzi wymawiają "HDI" skoro nie potrafią wymówić "h"? :)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
40. Data: 2010-02-12 10:41:29
Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Przemysław Bernat pisze:
> Auto mamy od nowości i zawsze tak miało, że naciskasz gaz, nic się nie
> dzieje, naciskasz mocniej i wystrzeliwuje jak z katapulty. Skok pedału jest
> niewiele większy niż w samochodziku w wesołym miasteczku - taki wyłącznik:
> "działa, nie działa"
Też miałem wrażenie że ten pedał jest oparty o jakiś tensometr, reagujący
raczej na siłę nacisku niż ruch :)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.