eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[BLOG] Moja historia z Fordem w tleRe: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Date: Thu, 11 Feb 2010 21:18:08 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <1m273t23rujet$.1gz4q9bax2kwl.dlg@40tude.net>
    References: <hkvatt$iln$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hl0mqq$1r1$1@news.task.gda.pl>
    <hl17li$4c8$1@inews.gazeta.pl>
    <18mh418e6xcjb$.59bvnu5x3uel$.dlg@40tude.net>
    <1bmeav9j53iev$.dlg@lepper.institute.com>
    <m28cogcfbl2d$.53cob5idy74n.dlg@40tude.net>
    <1nfbo5x0uy626$.dlg@lepper.institute.com>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-62-67.lublin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1265918410 12500 81.190.62.67 (11 Feb 2010 20:00:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 20:00:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    X-Authenticated-User: pbernat123 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254397
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 18:58:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Ale wiesz, że ten 1.6 TDCI to francuski DV-6, znany również jako 1.6 HDi
    > 16V i montowany również w nowszych Berlingo?

    Wiem, wiem.

    > Silnikiem 2.0 akurat jeżdżę i ciężko go nazwać zerojedynkowym, nawet
    > turbodziury nie ma. Może to wina tego, że Berlingo które opisujesz jest
    > najlepszym autem na świecie i z tego powodu ma coś już zużyte, np.
    > potencjometr gazu albo turbinę, która na małych obrotach nie kręci się jak
    > powinna?

    Auto mamy od nowości i zawsze tak miało, że naciskasz gaz, nic się nie
    dzieje, naciskasz mocniej i wystrzeliwuje jak z katapulty. Skok pedału jest
    niewiele większy niż w samochodziku w wesołym miasteczku - taki wyłącznik:
    "działa, nie działa" Hamulec podobnie. Może po dłuższej jeździe można się
    przyzwyczaić. Ja jeździłem tym max. 50 kilometrów jednorazowo i zawsze mnie
    to wkurzało. Podobnie sprzęgło: i w firmowym Partnerze z DW8, i tym matki
    DW8, i Berlingo HDI cały czas coś dzieje się ze sprzęgłami. Służbowe, to
    wiadomo chłopaki katują, to się psuje. Ale moja matka wykręca po 8 tyś. km
    rocznie i też co jakiś czas ma z linką przeboje.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: