  • 1. Data: 2011-08-01 08:02:57
    Temat: BIOS i nieudane flashowanie
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Pierwszy raz się mi to zdarzyło - flashowanie biosu zakończyło się
    porażką. Uruchomienie kompa kończy się na pierwszej stronie biosu czyli
    nazwa biosu, procesora i podpiętych napędów. Później jest komunikat o
    błędzie w biosie i poleceniu naciśnięcia F1 kontynuuj lub DEL wejdź do
    biosu. Niestety cokolwiek nacisnę kończy się na czarnym ekranie.
    Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
    M2N-E)?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-08-01 09:56:27

  • 2. Data: 2011-08-01 08:49:17
    Temat: Re: BIOS i nieudane flashowanie
    Od: geos <g...@n...invalid>

    Heraklit wrote:
> [...]
    > biosu. Niestety cokolwiek nacisnę kończy się na czarnym ekranie.
    > Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus

    miałem kiedyś sytuację z identycznymi objawami ale z inną płytą.
    pozwierałem styki odpowiedzialne za czyszczenie pamięci CMOS, poczekałem
    trochę, wyciągnąłem baterię, włożyłem, znów pozwierałem, uruchomiłem,
    poustawiałem na nowo parametry w biosie, i jak ręką odjął, działa do
    dziś. jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem
    to możesz przynajmniej spróbować.

    geos

  • 3. Data: 2011-08-01 10:36:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2011 10:02:57 +0200, Heraklit napisał(a):

    > Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
    > M2N-E)?

    Jak kość biosu wyjmowana to zaprogramować na innej płycie :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-08-01 11:14:48
    Od: pravus <t...@g...com>

    On Mon, 1 Aug 2011 10:02:57 +0200, Heraklit wrote:

    > Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
    > M2N-E)?

    Próbowałeś poszukać w instrukcji do płyty? Tak w okolicach 4.1.6 ASUS
    CrashFree BIOS 3

  • 5. Data: 2011-08-01 12:53:50
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 1 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 13:14
    *pravus* naskrobał(a):

    > Próbowałeś poszukać w instrukcji do płyty? Tak w okolicach 4.1.6 ASUS
    > CrashFree BIOS 3
    hm, spróbuję, chociaż brzmi to trochę za prosto.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-08-01 14:52:50

  • 6. Data: 2011-08-02 06:25:57
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 1 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 10:49
    *geos* naskrobał(a):

    > jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem
    > to możesz przynajmniej spróbować.
    > geos
    dzięki za radę, udało się;)

    --