  • Data: 2011-01-15 20:48:34
    Temat: Re: BIOS do płyty głównej
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Ciekawi mnie tylko czy już zapłaciłeś za ten "nowy" BIOS $30 :-)

    Ano było tak, wczytałem się w ich stronkę i:
    - zapłaciłem (Paypal)
    - Zapodałem ich narzędziem wynik skanowania
    - otrzymałem inf. że w ciągu 24h powinien otrzymać link do BIOSu
    - po ok 12h otrzymałem inf, że nie dostanę póki co ;)
    - napisałem zatem do supportu, że mają na stronie "30 days money back
    guarantee" i chciałbym z tego skorzystać
    - po 4 godzinach miałem kasę spowrotem na moim Paypalu.

    Zatem, nie można liczyć, że pomogą gdy samemu już się szukało, ale kasę
    oddadzą ;)

    --
    Wojtek