  • Data: 2003-12-22 20:22:58
    Temat: Re: BGP
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>
    napisał(a):

    > Zgadzam się... AS - ok 2 dni, prefix z adresami PI - ok. 2 dni do
    > tygodnia, status LIR'a + adresy PA - od 1 do 4 miesięcy + miesięczna
    > dola dla RIPE

    Po co Ci bycie LIRem? Zakladajac, ze nie potrzebujesz od razu
    przydzialu typu /20, spokojnie mozesz poprosic o PI + ASN, ktore
    zostana zalatwione maksymalnie w tydzien, pod warunkiem poprawnie
    wypelnionych i dobrze umotywowanych wnioskow.

    > No chyba że dostaniesz łącze G.703 czy V.35 :>

    Nie wiem jak z G.703, ale do V.35 i ATM to karte do peceta mozesz
    kupic bez zadnego problemu i za niezbyt wysoka cene.

    > Liczyłem najtańszy wariant z Quagga... Zebra jakoś dziwnie działała
    > miejscami przy światowym feedzie BGP

    Jest jeszcze bgpd z OpenBSD, ktore pojawilo sie pare dni temu w
    -CURRENT.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *