  • Data: 2003-12-22 20:15:30
    Temat: Re: BGP
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@z...moj.email.dot.com>
    > Sa tacy, ktorzy maja to wliczone w cene uslugi, patrz ATMAN czy IPartners.
    Dopisz do tej listy TKTelekom i AFAIK Dialog

    > Formalnosc.
    > Formalnosc.
    Zgadzam się... AS - ok 2 dni, prefix z adresami PI - ok. 2 dni do
    tygodnia, status LIR'a + adresy PA - od 1 do 4 miesięcy + miesięczna
    dola dla RIPE

    > Zebra wystarczy na dobry poczatek.

    No chyba że dostaniesz łącze G.703 czy V.35 :>

    Liczyłem najtańszy wariant z Quagga... Zebra jakoś dziwnie działała
    miejscami przy światowym feedzie BGP

    --
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
    (Karol Irzykowski)