  • 1. Data: 2009-06-19 10:52:01
    Temat: BDI dla Coldfire potrzebne
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    Witam

    Poszukuję pomocy fachowca z dostępem do BDI Motoroli( dla SCF5249 Coldfire)
    na Ślasku (w okolicach Gliwic)
    - potrzebuję przeprogramować w układzie pamięć flash (SST 39VF160) której
    zawartość - albo i sama kostka:\ uległa uszkodzeniu.
    A moze sam interfejs i obsługa są tak proste, że lajkonik w temacie
    procesorów sobie by poradził?
    Możecie coś podpowiedzieć? Pomóc?
    Czy to jednak mission impossible? Albo niecelowe?

    Dziękuję z góry
    Pozdrawiam

    MK

    PS.:Urządzonka do ratowania to iRiver iHP120 jeżeli cokolwiek to pomóc
    może...
    PPS.: ja(myślnik)ga(małpka)robi(kropka)to
    Oczywiście bez nawiasów:)

  • 2. Data: 2009-06-19 16:14:01
    Temat: Re: BDI dla Coldfire potrzebne
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    MiKhau pisze:
> [...]
    > może...
    > PPS.: ja(myślnik)ga(małpka)robi(kropka)to

    Ja uzywalem Coldfire 5407 razem z BDI. Interfejs jest ten sam.
    Trzeba sobie zrobic interfejs( miedzymordzie) elektryczny do PC a soft
    moge dac, wlasny troche toporny.
    Uzywalem wlasnie BDM do programowania flasha MBM29LV160, ale z tego co
    wiem to jeden pies.
    Nie wiem jakie kolega ma zdolnosci elektroniczno/programistyczne :)
    i czy się kolega nie boi takich zabaw.

    Moge wyslac ale na prv.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 3. Data: 2009-06-22 05:49:01
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    Dzień dobry

    Och, bardzo bym prosił o jakąkolwiek pomoc, od strony elektroniki i
    wykonawstwa radzę sobie myślę niezgorzej, procesorki (pomimo
    obietnic samemu sobie) niestety leżą, więc samo międzymordzie wykonać nie
    będzie problemem, lecz go oprogramować, użyć...
    Mam wsad w postaci zrzutu .bin (z innych urządzeń) i to jakoś chciałbym
    umieścić w kostce.
    Szczęśliwy jestem, że ktoś może pomóc bo już nad HotSwapem (haha... BGA...)
    zacząłem myśleć howto:).
    Jakby moja PW nie doszła to poproszę o kontakt na (nawiasy z zawartością
    proszę pominąć a wpisać co należy)
    ja(myślnik)ga(małpka)robi(kropka)to
    Dziękuje i pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-06-22 09:01:02
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Witam,

    Nic nie doszło. Wyslalaem na prv, jakby nie doszlo to prosze na
    g...@w...pl

    Pozdr.

    Adam

  • 5. Data: 2009-06-22 19:13:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Adam Górski pisze:

    > Nic nie doszło. Wyslalaem na prv, jakby nie doszlo to prosze na
    > g...@x...xx

    Świetnie właśnie nakarmiłeś spamboty...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-06-23 09:02:40
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Świetnie właśnie nakarmiłeś spamboty...

    Tak, wiem. Nie dotyczy tematu.
    Wiec po co ?

    Adam

  • 7. Data: 2009-06-25 07:02:57
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    a w temacie- nadal nie mamy kontaktu...:(

    powtórzę [w nawiasach wyciąć wraz z nawiasami]
    ja[myślnik o taki - ]ga[małpka albo AT ]robi[krropeczka]to
    jaquniu[małpka małpeczka :)]wp[kropeczka]pl
    Myślę, że bot nie załapie tego...
    Pozdrawiam
    MH

  • 8. Data: 2009-06-25 13:55:11
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Bot na pewno nie , ja chyba tez.
    Jak kolega chce to podałem maila i odeśle w zwrotnym.

    Pozdro

  • 9. Data: 2009-06-26 06:05:56
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    Ach tam boty
    Daj namiar na
    j...@w...pl

    Będzie najprościej:) a potem zamkniemy skrzynkę:)
    MH

  • 10. Data: 2009-06-30 11:19:27
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    I jak ?

    Adam
    > Ach tam boty
    > Daj namiar na
    > j...@w...pl
    >
    > Be;dzie najpros'ciej:) a potem zamkniemy skrzynke;:)
    > MH
    >

    > Uz.ytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisa? w wiadomos'ci

    >>> ja[mys'lnik o taki - ]ga[ma?pka albo AT ]robi[krropeczka]to