  • 11. Data: 2009-07-01 06:20:00
    Temat: Re: BDI dla Coldfire potrzebne
    Od: "MiKhau" <Q...@w...pl>

    Witaj
    Doszlo (Dzieki wielkie) Poczytalem, poogladalem,
    Prostszego interfejsu wyobrazic sobie nie moglem, trwaja poszukiwania kompa
    z LPT :\ ale w zwiazku (niestety) z problemami nie majacymi nic wspólnego
    ze sprawa moze uruchomienie tego jeszcze mi zajac...
    Jak do tego dojdzie bede Cie pewno mailami zasypywal, narazie wydaje sie to
    proste :)

    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielce dziekuje

    MH

    Uzytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisal w wiadomosci