  • Data: 2005-04-02 09:33:30
    Temat: Re: BDI PRO NETIA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 01:30:47 +0200, Bartek napisał(a):

    > z ciekawosci - mozesz cos wiecej?
    > mam takiego znajomego ktory mi tu o tej "firemce" ciagle nadaje, w samych
    > superlaytywach.

    Co chcesz więcej? Wyrok sądu sprzed 2 tygodni który po 3 latach oddalił
    pozew o zapłatę ponad 3 tysięcy które wzięli z sufitu?
    Informację o tym jak podpinali linię z PODPISANĄ UMOWĄ przez 1.5 roku?
    I jak wreszcie podpięli i mieli aktywować, to jak zadzwoniłem to
    powiedzieli że muszą przewieszkę przez ulicę zrobić (dla ścisłości - dzień
    wcześniej technik rozmawiał z tej linii z centralą).
    I setki innych przeżyć - traumatycznych.

    BDI akurat działa - jeżeli masz szczęście i burdel w papierach w tej
    firemce nie dotknie ciebie akurat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu