  • 1. Data: 2010-11-14 17:26:38
    Temat: BASS Polska - 800VA = 1200W czyli kolejni nabijaja w butelke.
    Od: gremlin <m...@m...net.pl>

    Witam.
    Szukalem jakiegos agregatu, 800W-1000W.
    Znalazlem, ale same dwusuwy, ktore sa glosne.
    Nagle widze cudo (teraz to z mojego serwera udostepniam, bo po
    awanturze nagle zmienili opis i juz jest inaczej:
    http://www.marcom.net.pl/Agregat_BASSPOLSKA.mht
    Na tabliczce 800VA, a w opisie i listach (mam korespondencje do
    wgladu) upieraja sie, ze to 1200W !
    Nie pisze, ze mnie takie zlodziejstwo dziwi, ale chcialem Was
    przestrzec. Moze ktos bedzie
    kiedys chcial cos od nich kupic. Sprzedaja to przez posrednikow na
    Allegro, kazdy Wam bedzie mowil, ze ma 1200W, kazdy. Zlodzieje i tyle.
    Mija kilka dni i prosze:
    http://www.basspolska.com/pl/agregat-pradotworczy-1-
    2kw-230v.html
    Nagle sie zrobilo 800W...ale nadal klamia, bo to moze jest 650W.
    Nie chce sie wdawac w dyskusje akademickie czy cos fi wynosi dla
    jednego odbiornika 1, a dla drugiego 0,8. Wazne, ze oszukuja ludzi i
    tylko tym sie chcialem z Wami podzielic.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-11-14 18:01:39
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    To normalka na alledrogo i w necie 90% to buractwo ktore nie wie co
    sprzedaje. Prawde mowiac nawet marchewki nie dal bym im do sprzedania.

  • 3. Data: 2010-11-14 23:15:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Moze ktos bedzie
    > kiedys chcial cos od nich kupic.

    Przestrzegam przed ich myjka parowa - dosyc szybko krusza sie koncowki.
    Szlifierka 700W ma koszmarne wibracje. Za to kompresor 100l pionowy
    sprawuje sie w miare dobrze (choc rdzewieje od srodka mimo usuwania
    kondensatu). Ogolnie bardzo niedozywiony Chinczyk im to robi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2010-11-15 02:18:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-15 00:15, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > sprawuje sie w miare dobrze (choc rdzewieje od srodka mimo usuwania
    > kondensatu). Ogolnie bardzo niedozywiony Chinczyk im to robi.

    :) no to się podłączę, przestrzegam przed prostownikiem samochodowym.
    Napis BASS więc to raczej ich, polski podobno:) Ale ważne to, że aku na
    klemach ma ponad 16,5V. Prostownik pełen automat, kuzyn zauważył w porę
    i się mnie pyta dzwoniąc co ma zrobić i czy to normalne:)

  • 5. Data: 2010-11-15 03:53:25
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznaÄ&#8225; ma&#197;&#8218;Ä&#8230;
    szkodliwo&#197;&#8250;Ä&#8225; spo&#197;&#8218;ecznÄ&#8230;?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro&#197;&#188;ek)
    Mylisz się. Chińczyk jest dożywiony. Importer jest głodny pieniędzy. Chiński
    producent zrobi o takiej jakości i wytrzymałości za jaką płaci ten co zamawia.
    On decyduje o jakości a nie Chińczyk. Jeśli w celu obniżenia ceny importer
    wybrał z katalogu zbiornik do kompresora zrobiony ze stali o niższej jakości i
    na przykład nie zabezpieczony przed korozja. To co chcesz od Chińczyka. Ten co
    płaci decyduje. Ty też decydujesz bo płacisz. Możesz nie kupić najtańszego tylko
    taki sam kompresor. Zrobiony w tej samej fabryce w Chinach. Na tej samej linii
    montażowej. Tylko zamiast tabliczki BASS będzie BOSCH. A że 4 razy drożej. W
    Chinach jakość kosztuje tak samo jak wszędzie.

  • 6. Data: 2010-11-15 09:10:08
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-11-2010 o 03:18:11 Jawi <t...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > klemach ma ponad 16,5V. Prostownik pełen automat, kuzyn zauważył w porę
    > i się mnie pyta dzwoniąc co ma zrobić i czy to normalne:)
    Ja mam ich wkrętak elktryczny na 230V 500W i działa już drugi rok a cały
    czas
    go używam i to mocno, kupiony za jakieś 50 parę złotych na alledrogo.
    Akurat jego mogę polecić.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2010-11-15 15:57:28
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > http://www.basspolska.com/pl/agregat-pradotworczy-1-
    2kw-230v.html
    ^^^^^^

    Jak widać w linku powyżej dalej jest "1-2kw" czyli został ślad po tym, o
    czym wspominasz...

    Konop

  • 8. Data: 2010-11-15 16:13:16
    Od: gremlin <m...@m...net.pl>

    On 15 Lis, 16:57, Konop <k...@g...pl> wrote:
    -2kw-230v.html

    >                                                      ^^^^^^
    >
    > Jak widać w linku powyżej dalej jest "1-2kw" czyli został ślad po tym, o
> [...]

    Tak tak, tez o tym pisalem, ale tutaj juz chyba nie wspomnialem.
    Opis zmienili, ale musieliby zaplacic pewnie adminowi za zmiane nazwy
    strony...albo musieliby skasowac strone i zrobic od nowa.
    To juz dla nich za wiele.

    Mariusz