  • Data: 2019-04-04 11:07:49
    Temat: Re: B737Max w naszych samochodach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > W lotnictwie to wielokrotnie przerabiano
    >ja utworzyłem ten wątek i nie wiem dlaczego ale wszyscy o samolotach
    tutaj piszą.
    >A mi o samochody chodzi.
    >I tak jak napisałem wcześniej i na co zwrócnono w filmie uwagę.
    >Na drogach powodem wypadku to jest człowiek z reguły.
    >Bo najprościej.
    >Pytanie w ilu wypadkach zawinił samochód? Zakładam że był sprawny
    >technicznie.

    Raczej w niewielu - te komputery w samochodach jakies lepsze, albo
    mniej istotnych funkcji kontrolowalo.

    Jeden wypadek w Warszawie pamietam, gdzie kierowca mowil, ze mu
    mercedes nie chcial hamowac, a Daimler na to "niemozliwe".

    Przypadki Toyoty i zablokowanych pedalow gazu sa znane.

    Ford i opony ... chyba mozna uznac za przypadkowa awarie.

    Sam mialem wrazenie, ze w jakims pugu ABS na suchym asfalcie moglby
    pozwolic mocniej zahamowac ... ale z tego bylby moze metr czy dwa
    roznicy.

    Koledze kiedys czujnik zaszwankowal i auto przerywalo hamowanie ...
    ale to znow chyba awaria ...

    Ale funkcji komputerow przybywa - teraz steruja hamulcami, kierownica,
    silnikiem ... to sie moze zle skonczyc.

    No i google/tesla, ze swoimi autonomicznymi ...

    J.