-
Data: 2010-07-20 21:41:33
Temat: Re: Azot, ten nieszczęsny azot w kołach...
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]kamil pisze:
> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> news:4c44c7bf$0$19169$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> Bzdura jest w cytowanym zdaniu, że azot zmniejsza zmiany ciśnienia w
>> oponie przy zmieniającej się temperaturze.
>> Bo jest sobie takie coś jak równanie Clapeyrona które mówi o
>> zależnościach między objętością, temperaturą i ciśnieniem gazu.
>>
>> A co takiego F1, to tak się wydaje że tam wszystko co do mikrometra
>> przemyślane i policzone, a wcale bym się nie zdziwił gdyby tam wszyscy
>> wzięli na wiarę taki tekst że azot mniej się rozszerza pod wpływem
>> temperatury i po prostu od X lat nikt nie wpadł na pomysł żeby to w
>> jakikolwiek sposób zweryfikować.
> ]
> Tak, tak, inzynierowie F1 z ich budzetami w miliardy dolcow to banda
> idiotow i w przeciwienstwie do chlopakow z polskiego usenetu nie wpadli
> na to, zeby zweryfikowac teorie.
Po pierwsze to tekst o którym dyskutujemy zapewne nie został napisany
przez inżyniera, a redaktora serwisu, który niekoniecznie ma
jakiekolwiek pojęcie o fizyce gazów.
Co więcej - taki inżynier, który zapewne jest niezrównany jeżeli chodzi
o dobór ciśnienia w oponach w bolidzie F1, również może nie mieć o tym
pojęcia, ani nie wiedzieć kto to był Clapeyron.
W większości branż można być cenionym, mieć wyniki, a nie mieć podstaw
teoretycznych. Ja to zawsze lubię wszystko wiedzieć i rozumieć, ale
wielu ludzi nie ma takich potrzeb.
I już się nie raz o tym przekonałem, że ludzie będący na poziomie
mistrzowskim w tym co robili, okazali się albo nie mieć podstaw
teoretycznych, albo mieć kompletnie nieprawdziwe przekonanie o
wydawałoby się istotnych rzeczach.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.10 23:48 R2r
- 21.07.10 01:37 Tomasz Pyra
- 21.07.10 14:14 kamil
- 21.07.10 20:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli