  • 1. Data: 2011-02-04 09:57:12
    Temat: Az sie chce....
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Piękne niebieskie niebo za oknem, na termometrze +5, i gdyby jeszcze nie ten
    snieg to..... az smigac sie chce.

  • 2. Data: 2011-02-04 12:04:43
    Temat: Re: Az sie chce....
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-02-04 10:57, Carramba pisze:
    > Piękne niebieskie niebo za oknem, na termometrze +5, i gdyby jeszcze nie ten
    > snieg to..... az smigac sie chce.

    Jutro ma być jeszcze lepiej. Coś mi się wydaję, że będzie śmigane ;)

  • 3. Data: 2011-02-04 13:37:19
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Piękne niebieskie niebo za oknem, na termometrze +5, i gdyby jeszcze nie
    > ten snieg to..... az smigac sie chce.

    Siemka
    Nie wiem skąd piszesz ale w Wawie jest buro i ponuro a to tego jeszcze
    sypnęło śniegiem.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 4. Data: 2011-02-06 14:35:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie wiem jak u was ale dzisiaj (6) jest juz piknie bez grama sniegu -
    okolice wwy
    jutro wyprowadzam mikruska:D

  • 5. Data: 2011-02-06 17:31:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    Michał Gut <m...@w...pl> wrote:
    > nie wiem jak u was ale dzisiaj (6) jest juz piknie bez grama sniegu - okolice wwy
    > jutro wyprowadzam mikruska:D

    Nawet mnie denerwuj, wciąż nadgarstek sie zrósł...
    --
    Glub

  • 6. Data: 2011-02-06 18:38:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-02-06 18:31:26 +0100, Glub said:

    > Nawet mnie denerwuj, wciąż nadgarstek sie zrósł...

    wcieło "nie" w "się nie zrósł"
    --
    Glub

  • 7. Data: 2011-02-06 20:50:14
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    On 2011-02-06 18:31:26 +0100, Glub said:

    > Nawet mnie denerwuj, wciąż nadgarstek sie zrósł...

    pociesz się że Kubica też nie polata :(

  • 8. Data: 2011-02-07 19:02:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > pociesz się że Kubica też nie polata :(

    marne pocieszenie a koledze z nadgarstkiem bardzo wspolczuje. tez
    wyjebutalem sie na nadgarstki z pozycji stojacej do lezacej. lekarze
    powiedzieli ze moga mi niby dawac zastrzyki ale tych chrzastek sie nie
    narpawia jako takich i dopoki ruszam łapami to nie robić nic z tym bo
    operacyjnie moga tylko pogorszyc.
    mniej wiecej cos takiego uslyszalem w konstancinskim stocerze - ponoc
    lepszej placowce ortopedycznej.

  • 9. Data: 2011-02-08 07:35:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > operacyjnie moga tylko pogorszyc.
    > mniej wiecej cos takiego uslyszalem w konstancinskim stocerze - ponoc

    Mam tylko złamaną kosc lodeczkowatą.
    Szczęściem popekala tak ze sie nie rozlazla.
    W ćwiartek kontrolne rtg wiec zobaczymy jakie bedą prognozy.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 10. Data: 2011-02-09 17:02:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-08 08:35, Glub pisze:

    > Mam tylko złamaną kosc lodeczkowatą.
    > Szczęściem popekala tak ze sie nie rozlazla.
    > W ćwiartek kontrolne rtg wiec zobaczymy jakie bedą prognozy.

    A ja powiem ze z naderwanymi wiezadlami (dzwon pod koniec wrzesnia na ex
    RN19) da sie jezdzic ;] Dzis zrobilem jakies 30km na F4i braciaka,
    pojechalem na USG kolana i jutro jak "dr" zobaczy wynik bede wiedzial co
    dalej.. Sezon coraz blizej :)

    Zdrowka Panowie!
    Pzdr
    --