-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<5f868350$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5f868d86$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5f8696c9$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<rm6t95$n1a$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
Date: Fri, 16 Oct 2020 16:31:41 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <5f89aece$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.103.118
X-Trace: 1602858702 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 83.30.103.118:64930
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1947
X-Received-Body-CRC: 1006707960
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686308
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5f871770$0$17355$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 14.10.2020 o 15:08, K pisze:
>> Wszystko z powodu nawpierdalania kolejnych pro ekologicznych
>> filtrow, zaworow, czujnikow, plynow AdBlue powodujacych
>> unieruchomienie auta w momencie awarii jednego z nich, a dodajmy,
>> ze zaden z tych elementow nie jest krytyczny.
>No właśnie też odnoszę wrażenie, że kiedyś to coś się mogło popsuć,
>ale dopóki nie była to gruba awaria, to dało radę jakoś dalej
>pojechać. Ja accordem dwa razy stałem - raz silnik zagotowałem, raz
>olej wyciekł przez uszczelniacz.
Ale teraz tez sie da, tylko moze troche wolniej, bo w trybie
awaryjnym.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=