  • 1. Data: 2014-01-23 09:36:11
    Temat: Awaryjność dysków HDD
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Ciekawe badania, może komuś się przydadzą do analizy:

    Trwałość dysków twardych Seagate, Hitachi i Western Digital
    http://pclab.pl/news56243.html

  • 2. Data: 2014-01-23 10:19:55
    Temat: Re: Awaryjność dysków HDD
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 09:36, Chris pisze:
    > Ciekawe badania, może komuś się przydadzą do analizy:
    > Trwałość dysków twardych Seagate, Hitachi i Western Digital
    > http://pclab.pl/news56243.html
    Bardzo ciekawe, zwłaszcza w kontekście udziału WD w tym teście:
    - Seagate 12765
    - Hitachi 12956
    - WD 2838
    Jak dla mnie mogli już iść na całość i włączyć do testu Toshibe (58) i
    Samsunga (18) :->

    Maciek

  • 3. Data: 2014-01-23 10:22:28
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-23 10:19, Maciek pisze:
> [...]
    > - Hitachi 12956
    > - WD 2838
    > Jak dla mnie mogli już iść na całość i włączyć do testu Toshibe (58) i

    i gliniane tabliczki o pojemności 5 przykazań na stronę ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-01-23 15:15:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-23 09:36, Chris pisze:
    > Ciekawe badania, może komuś się przydadzą do analizy:
    >
    > Trwałość dysków twardych Seagate, Hitachi i Western Digital
    > http://pclab.pl/news56243.html

    Oryginał tutaj -
    <http://lifehacker.com/the-most-and-least-reliable-h
    ard-drive-brands-1505797966>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-01-23 15:48:03
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 23/01/2014 09:22, BartekK wrote:

    > i gliniane tabliczki o pojemności 5 przykazań na stronę ;)

    A jesli te tabliczki maja firmware, ktory moglby zaszkodzic ich
    zywotnosci, rowniez powinni dyskryminowac takowe pod wzdlegem rewizji.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2014-01-23 20:30:56
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-23 15:15, Krystek pisze:

    > Oryginał tutaj -
    > <http://lifehacker.com/the-most-and-least-reliable-h
    ard-drive-brands-1505797966>

    A w zasadzie tutaj, bo LifeHacker też zgapił -
    <http://blog.backblaze.com/2014/01/21/what-hard-driv
    e-should-i-buy/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2014-01-24 18:50:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" lbrqlg$5us$...@n...news.atman.pl

    > A w zasadzie tutaj, bo LifeHacker też zgapił -
    http://blog.backblaze.com/2014/01/21/what-hard-drive
    -should-i-buy/

    Model Size Number Annual
    Failure
    of Drives
    Rate
    Seagate Barracuda Green (ST1500DL003) 1.5 TB 51 0.8
    120.0%
    Average Age
    in Years

    Ten wygląda obiecująco. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-25 20:34:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Ciekawe badania, może komuś się przydadzą do analizy:
    > Trwałość dysków twardych Seagate, Hitachi i Western Digital
    > http://pclab.pl/news56243.html

    http://www.tweaktown.com/articles/6028/dispelling-ba
    ckblaze-s-hdd-reliability-myth-the-real-story-covere
    d/index4.html

    okazuje sie ze te dyski uzywane sa w zupelnie roznych warunkach,
    wiec moga sobie te statystyki wsadzic

    --
    http://db.org.pl/

  • 9. Data: 2014-02-09 10:52:48
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 25.01.2014 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał/a:
> [...]
    d/index4.html

    > okazuje sie ze te dyski uzywane sa w zupelnie roznych warunkach,

    Trudno zebrać spory wolumen dysków i jeszcze pracujących w labolatoryjnych
    warunkach. Narzekałbyś wtedy że próbka za mała :)