  • Data: 2017-12-28 14:28:18
    Temat: Re: Awaryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/28/2017 11:20 AM, J.F. wrote:
    > Az 1000 do pieca chyba niepotrzebny ... ale patrz na ten moj radiator,
    > ciekawe czy taki 650VA wytrzyma 200W ciaglej pracy.

    Dodaj wentylator. Koszt zerowy, czas wzrośnie kilka razy, nawet jesli
    nie ma użebrowania.

    > Do pompy moglby sie przydac sinus.

    Wystarczy że będzie jako-taki sinus i ruszy. Problemem jest to ze silnik
    indykcyjny pracuje na zwariu w momencie rozruchu. U mnie na ten przyklad
    odpalenie pompy jest niemożliwe wprost z UPSa bo wykrywa przeciążenie.
    mała pompa, niecałe 200W. Podobnie np. podajnik węgla - ciągnie mało,
    ale kopie zwarciowo na starcie. UPS całkie sporawy.

    Na razie dodalem rezystor powolnego rozruchu, jak do szlifierek. Ale
    dalej to półśrodek. Wydaje się że do CO UPS musi być nieco innego typu,
    odporny na chwilowe przeciążenia. Lub tak kiepski że ich nie widzi :D