-
11. Data: 2010-02-20 15:35:48
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: DoQ <p...@g...com>
AL pisze:
>>> nie masz racji, moim zdaniem to awaria
>> Polemizowalbym, moim zdaniem będzie to jednak usterka.
> a ktory samochod nie ma usterek?
Służbowy.
Pozdrawiam
Paweł
-
12. Data: 2010-02-20 19:58:53
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: Brzezi <b...@g...com>
sob, 20 lut 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):
>> Napisalem przeciez ze w poniedzialek zamierzam zawiesc do warszatu, tutaj
>> pisze tak troche dla zabicia czasu, a moze trafi sie ktos kto rzuci ciekawy
>> pomysl.
>
> BMW sie popsulo ;-)
Przez niecaly rok jak nim jezdze, zrobilem 20tys km, przez ten czas raz
zmienialem olej i filtry, jedyne co sie popsulo to padla pompa paliwa, no i
jeszcze starsze pozostalosci w formie przedni wahacz i poduszka silnika, i
akumulator padl... poza tym leje paliwo i jezdze...
Pozdrawiam
Brzezi
-
13. Data: 2010-02-20 20:27:34
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: DoQ <p...@g...com>
Brzezi pisze:
> Przez niecaly rok jak nim jezdze, zrobilem 20tys km, przez ten czas raz
> zmienialem olej i filtry, jedyne co sie popsulo to padla pompa paliwa, no i
> jeszcze starsze pozostalosci w formie przedni wahacz i poduszka silnika, i
> akumulator padl... poza tym leje paliwo i jezdze...
Wierze, BMW to wzglednie malo awaryjne samochody o ile nie maja narypane
500000km :)
Pozdrawiam
Pawel
-
14. Data: 2010-02-21 00:55:38
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Brzezi" napisał w wiadomości:
> I co moglo sie stac? przestal pracowac na wszystkich cylindrach? ok to
> tlumaczy telepanie i utrate mocy, ale skad ten pisk i taracie?
Objawą spadku mocy towrzyszy dymienie ? Na jaki kolor ?
Gdy piszesz że słyszysz metaliczny stukot to podczas owego depnęcia mogło
nie wytrzymać turbo i ukruszyła się łopatka wirnika (choćby jej cześć) i
mogła zostać zassana do cylindra...i stąd ten stukot.
Druga przyczyna to rozszczelnienie kolektora wylotowego...w 3.0d lubią nie
wytrzymywać nagłych zmian termicznych.
A tak prawdę powiedziawszy to przez neta sobie możemy gdybać...i to co
napisałem wyżej to właśnie jest gdybanie ;-p
> Pozdrawiam
> Brzezi
Pozdr.
Bugatti
-
15. Data: 2010-02-21 17:40:38
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: JanuSz <n...@n...com>
DoQ pisze:
> Brzezi pisze:
>
>> Napisalem przeciez ze w poniedzialek zamierzam zawiesc do warszatu, tutaj
>> pisze tak troche dla zabicia czasu, a moze trafi sie ktos kto rzuci
>> ciekawy
>> pomysl.
>
> BMW sie popsulo ;-)
>
TTTM ;)
>
> Pozdrawiam
> Pawel
Pozdrawiam
Janusz
-
16. Data: 2010-02-21 17:41:49
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: JanuSz <n...@n...com>
DoQ pisze:
> AL pisze:
>
>>>> nie masz racji, moim zdaniem to awaria
>>> Polemizowalbym, moim zdaniem będzie to jednak usterka.
>> a ktory samochod nie ma usterek?
>
> Służbowy.
>
>
A co ma, jak się popsuje?
Pozdrawiam
-
17. Data: 2010-02-21 19:47:42
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: DoQ <p...@g...com>
JanuSz pisze:
>>> a ktory samochod nie ma usterek?
>> Służbowy.
> A co ma, jak się popsuje?
Katar.
Pozdrawiam
Paweł
-
18. Data: 2010-02-21 19:57:21
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>
DoQ pisze:
> JanuSz pisze:
>
>>>> a ktory samochod nie ma usterek?
>>> Służbowy.
>> A co ma, jak się popsuje?
>
> Katar.
>
>
Rozumiem, leczy się to koszt NFZ?
-
19. Data: 2010-02-21 20:31:00
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: DoQ <p...@g...com>
JanuSz pisze:
>>>>> a ktory samochod nie ma usterek?
>>>> Służbowy.
>>> A co ma, jak się popsuje?
>> Katar.
> Rozumiem, leczy się to koszt NFZ?
Leczy się z FWF - Funduszu Właściciela Firmy ;-)
Pozdrawiam
Pawel
-
20. Data: 2010-02-21 22:55:36
Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
Od: "Bastion" <b...@m...pl>
Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.hnvfln.3d9.brzezi@brzezi.chello.pl...
> Czesc.
>
> Wczoraj zdazyla mi sie awaria, tak wiem, zamierzam w poniedzialek zawiezc
> samochod do warsztatu, ale narazie moze chociaz uda sie ustalic jakas
> wstepna mozliwa diagnoze.
>
> Samochod to BMW 530d 03' (automat)
Nie znam tego auta i silnika.
Wydaje mi sie ze najpierw zerwales/uszkodziles jakas poduszke
pod silnikiem (stad telepanie silnika)
a potem telepanie silnika spowodowalo dalsze uszkodzenia.
Objawiajace sie utrata mocy.
Jakie? EGR/przepustnica?
No tak ale to powinno spowodowac zapalenie kontrolki ECU.