  • Data: 2010-06-09 18:55:26
    Temat: Re: Awaria w Play ?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:huo6t4$i4j$1@inews.gazeta.pl...

    > .. i akurat siec wie co kto ma w ksiazce
    >
    > (chyba ze jakims cudem podstawia jakis numer z historii billingu)

    dziś tak miałem, ale raczej chodzi o numery dzwoniące z poza play - mi
    wyświetlały się faktycznie numery z książki (te używane czyli z bilingu.
    znajomi z play nie zgłaszali mi problemów, ale np. osoba z plusa dzwoniła i
    połaczyła się raz z jakąś babką, a ja odebrałem dziś chyba koło dziesięciu
    "pomyłek" będąc we Wrocławiu, a później w Wałbrzychu i Bystrzycy Kłodzkiej

    Lukasz